Ada Masalah Gastrik Berpuluh Tahun? Amalkan ESP.

Pengunjung blog Jida ni rupa-rupanya, ramai juga yang terdiri daripada kalangan mereka yang ada gastrik. Bayangkan ada yang sudah lebih sepuluh tahun mengalami gastrik pun ada. Kesian sangat mendengarnya.

Bila dapat membantu mereka dengan masalah gastrik yang dialami, Jida rasa bersyukur sangat. Walaupun tak pernah kena penyakit gastrik yang kronik , tapi Jida sangat memahami masalah mereka kerana suami sendiri pernah kena.. Seksa woo tengok dia. Dua minggu tak pergi kerja.

Seperti seorang sis ni dah lama dia mengalami gastrik. Selama ni dia hanya bergantung pada ubat sahaja untuk elok dari gastrik. Makan ubat tu pun tak berapa nak berkesan, kena tunggu 5 hari baru OK.

Memang sakit tak terhinggalah sakitnya bila GASTRIK menyerang. Ya Allah, kesian….?

Dalam pada gastrik tu pun dia masih nekad mencari di google bagaimana nak bagi selesa, bebas dari gastrik.
Tak sangka kan dalam dok ‘surf’ pasal gastrik tu ternampak pula ada orang suggestkan ESP. Memang terbaiklah penawar pada gastrik ni.

Selama ni dia memang makan ESP tapi kadang-kadang je, TAK TAU pun khasiat ESP ni. Bila dah mengetahui dia terus amalkan dan syukur allhamdulillah, kini, dia bebas dari masalah gastrik.

10 tahun gastrik

Kalau saya tahu ESP boleh membantu merawat gastrik, awal2 lagi saya amalkan secara konsisten..baru2 ni saya kene gastrik yang agak kronik..saya mmg dah lama kena gastrik hampir 10 tahun..hari yang saya sakit tu mmg sampai jadi macam udang la…pastu saya google2 ( nasib HP ada mobile internet ) nak cari penawar sakit ni….jumpa plak peranan ESP ni untuk gastrik, kebetulan ESP ada dalam almari tu yang saya guna skip2, tekad ambik ESP ( paksa diri tu bangun)  minum ikut arahan , dan esoknya dah kurang  dan sekarang ni dah hilang terus sakit gastrik ( selalunya kalau makan ubat hampir 5 hari baru OK) TQ Shaklee..

Mengapa ESP ? bukan yang lain…

Protein soya (non-GMO) ini sangat bagus diminum sebagai sumber tenaga bagi menggantikan susu (susu tidak begitu bagus untuk pesakit gastrik). Selain itu ia membantu membina semula sel-sel di lapisan mukosa perut yang rosak dan menipis akibat makanan berasid yang kita makan.

ESP ini yang kaya dengan kacang soya terpilihnya, bersifat alkali dan mampu membantu meneutralkan lebihan asid hidrolik yang dirembeskan oleh kelenjar perut tadi.

Haa..begitulah keistimewaan ESP yang Jida nak kongsikan ni. Nak lagi berkesan, boleh amalkan sekali dengan supplemen Peppermint-Ginger.

Peppermint Ginger berkesan untuk masalah perut berangin kerana kombinasi 4 herbanya yang mana dapat membantu dalam penghadaman, membantu melegakan gastrik, pedih hulu hati dan cirit-birit. Secara klinikal ianya sangat membantu dalam melegakan ketidakselesaan perut dan usus, loya, mual angin ketika mengandung, mabuk laut, sendawa dan penghadaman. Anda boleh juga larutkan dalam air panas menjadi teh herba untuk mencuci usus dan perut.

Klik sini : Kelebihan dan Keistimewaan Peppermint Ginger untuk Masalah Gastrik dan Pedih Ulu Hati.

Jika anda sedang mencari penawar untuk masalah gastrik dan pedih ulu hati yang kerap mengganggu anda selama ini, sudah tiba masanya untuk anda menghubungi Jida di 013-6691930. Inshaallah, KONSULTASI EKSKLUSIF akan diberikan istimewa pada pelanggan Jida.

Berkongsi Kebaikan Untuk Semua.

Ruzidah Abdullah [013-6691930]

Jemput Like Page Saya || Kedai Vitamin Banting-Dengkil-Sepang

Kawasan COD : Kg. Bukit Changgang, Kg. Labohan Dagang, Olak Lempit, Pekan Banting, Langat Murni, Masjid KLIA & Dengkil

(Visited 46 times, 1 visits today)

Jida

Assalamualaikum/ Hi!
Salam Perkenalan buat semua pembaca Ruzidah.com
Nama saya Ruzidah Abdullah ~~ boleh panggil Akak dengan nama Jida.
Saya adalah merupakan Pengedar Shaklee (933174) di kawasan Banting-Dengkil-Sepang dan Seluruh Malaysia. =)

You May Also Like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

error: Content is protected !!