Apa Lelaki Ini Lakukan Bila Kulitnya Teruk Akibat Chicken Pox?

Bukan orang perempuan je ada masalah kulit, lelaki pun sama juga tau.

Disebabkan chicken pox, habis muka brader ni berparut dan kehitam-hitaman. Malu jugak la bila nak ke mana-mana.

Mananya tak, ramai pula mata yang memandangnya. Tiba-tiba dapat peminat pula kan.

Dek kerana segan asyik di pandang, makanya dia amik inisiatif untuk mencuba Vitamin C, Vitamin E dan ESP.

HASILNYA..

Chicken pox hilang

Tiada lagi parut-parut chicken pox bermaharajalela di muka.

Tak sungguh saya tak cadang. Sebab suami saya memang amalkan ni untuk hilangkan parut chicken pox dia. Sekarang kulit dia makin sihat dan cantik. Parut masih ada tapi samar2 dah..sikit jer lagi nak hilang.  -Pn Zainah.

Memang Terbaiklah.

Insha Allah, semuanya dengan izin-Nya jua.

Bagaimana ketiga-tiga produk ini membantu suami Puan Zainah?

1. Energizing Soy Protein ( ESP )

  • Sangat penting untuk membentuk kolagen pada kulit
  • Berperanan mempercepatkan proses pemulihan pada kulit dan mencerahkan kulit
  • Selain itu, ia juga berfungsi untuk melindungi sel-sel dari kerosakan, mengecilkan pori-pori muka
  • Dan juga bertindak sebagai anti oksida, menggantikan sel-sel kulit yang baru

2 . Vitamin C

Pengambilan vitamin C Shaklee secara berterusan mampu memberikan kesan positif kepada badan kita, terutamanya dari segi kecantikan. Ini kerana ianya membantu mencerahkan kulit, melambatkan penuaan, dan menyekat pembentukan pigmen.

3. Vitamin E

Vitamin E pula bertindak sebagai anti penuaan dan anti oksida, menyerikan wajah yang kusam. Selain itu, ia bertindak untuk mempercepatkan proses pemulihan kulit dan bagus untuk mereka yang mengalami kulit yang kering. Vitamin E berupaya untuk mengawal kandungan minyak dalam kulit.

Hebatkan? Semuanya penting untuk memastikan penyembuhan kulit yang sihat dari kesan parut.

Adakah anda juga sedang mencari alternatif untuk mencantikkan kulit tapi tak tau mana nak dapatkan produk Shaklee? Hubungi terus Jida di talian 013-6691930 hari ini. Fast action, fast result.

Pengedar Vitamin Anda ?
Ruzidah Abdullah – 0136691930

(Visited 65 times, 1 visits today)

Jida

Assalamualaikum/ Hi!
Salam Perkenalan buat semua pembaca Ruzidah.com
Nama saya Ruzidah Abdullah ~~ boleh panggil Akak dengan nama Jida.
Saya adalah merupakan Pengedar Shaklee (933174) di kawasan Banting-Dengkil-Sepang dan Seluruh Malaysia. =)

One thought on “Apa Lelaki Ini Lakukan Bila Kulitnya Teruk Akibat Chicken Pox?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

error: Content is protected !!