Apa Yang Wanita Ini Ambil Sehingga Berat Turun Hampir 17 Kg

Cara yang dipilih oleh wanita ini adalah cara yang selamat untuk membantu menurunkan berat badan yang berlebihan. Malah, sudah ramai yang memilih untuk menggunakan cara yang sama sebagai ikhtiar untuk menjayakan misi menurunkan berat badan.

berjaya kurus dengan shaklee

Lihatlah perbezaan ketara sebelum dan selepas. Berkilo-kilo turun kan? Daripada 64kg masa minggu akhir mengandung, akhirnya beliau berjaya mendapat berat 47kg je selepas lebih kurang dua bulan bersalin.

Bagaimana beliau berjaya menurunkan berat badan sebanyak 17 Kg?

Banyak tau 17kg. Kalau kita tak jaga betul-betul semasa berpantang, berat mungkin takkan turun, malah lagi naik adalah. Selain daripada menjaga pemakanan semasa pantang, anda digalakkan untuk mengambil supplemen tambahan untuk menampung keperluan nutrisi badan anda.

Seperti Cik Puan dalam kisah di atas, beliau telah mengambil vitamin-vitamin seperti Omega Guard, Lecithin,  Alfalfa dan ESP semasa tempoh berpantang. Selain membantu beliau untuk lebih cergas semasa berpantang, bonusnya juga ialah beliau berjaya menurunkan berat badan sebanyak 17 kg.

Suplemen-suplemen yang diperlukan untuk turunkan berat badan.

#1. Tambah protein dalam menu seharian.

Di dalam entri Jida sebelum ini, ada Jida senaraikan beberapa tips untuk kurus selepas bersalin. Antara tips tersebut adalah mengambil lebih banyak protein di dalam menu seharian. Selain ayam dan ikan, anda juga boleh menambah Energizing Soy Protein (ESP) dalam diet anda.

ESP adalah minuman yang menyihatkan untuk menambah keperluan seorang ibu menyusu. Malah, ia adalah minuman yang sesuai untuk memulakan hari. Dengan mengambil dua sudu besar setiap pagi memang cukup mengenyangkan ibu-ibu semua.

Bila ambil ESP ni juga, keinginan anda nak telan air manis dapat di atasi. Ini kerana, orang yang suka air manis ni adalah di kalangan orang yang badannya kurang protein. Dengan mengambil ESP, InshaAllah, keinginan untuk minum air manis akan berkurangan. ?

Testimoni ibu menyusu lapar esp

Belum tgh hari dah rasa lapar..haha…

Cepat2 ummi g dapur bancuh esp+milo..sedap tau..

Ummi recommend Energizing Soy Protein (ESP) untuk Bf mom. Letak satu kat rumah. Bila lapar, bolehlah minum ESP. ESP ni mengenyangkan tau  sebab esp ni kaya dgn protein tumbuhan.

Minum esp, bukan sahaja badan susah nak naik, kulit pun makin cantik.

#2 Detoks dengan Alfalfa Complex

Kenapa kita susah nak turun berat badan? Salah satu kemungkinannya adalah badan kita dipenuhi oleh toksin.

Lambakan toksin adalah salah satu faktor gemuk dan punca sukar untuk menurunkan berat badan. Bayangkan sepanjang kita hidup berapa kali kita melakukan proses penyingkirsn toksin (detoks)?

Lakukan proses detoks dengan alfalfa dahulu bagi membantu tubuh menyingkirkan toksin.
Ia berfungsi untuk menyingkirkan lemak dan kolesterol di dalam badan anda.

Malah, kajian klinikal telah membuktikan penggunaan jangka panjang Alfalfa Complex akan menghapuskan lemak, mengurangkan kolesterol, mencegah penyakit jantung, strok dan darah tinggi.
Yang istimewa juga ialah hanya alfalfa yang mengandungi saponin, serat yang bertindak seperti span yang menyerap kolesterol.

#3 Ambil Suplemen Pembakar Lemak Untuk Menghapuskan Lemak-lemak Yang Tidak DiIngini.

Dua produk yang membantu untuk menghapuskan lemak-lemak yang tidak diingini adalah seperti Lecithin dan Omega Guard.

Lecithin

Fungsinya adalah untuk memecahkan lemak-lemak. Ia mempunyai kesan melekat pada lemak, atau dalam perkataan ringkasnya, ia menyebabkan lemak tu terapung di dalam darah dan seterusnya mencegah lemak dari melekat kat dinding membrane.

Lecithin tidak boleh dihasilkan oleh badan tetapi ianya sangat diperlukan oleh badan.

Omega Guard

Omega-3 yang terkandung di dalam Omega guard meningkatkan hormon Leptine yang mengawal selera makan dan seterusnya membuatkan anda terasa kenyang lebih lama. Selain itu, ia berfungsi untuk membakar lemak yang tidak diperlukan dan menurunkan paras kolestrol di samping meningkatkan memori dan perkembangan otak yang sihat.

Suka untuk Jida kongsikan lagi beberapa testimoni pengguna yang berjaya untuk turunkan berat badan setelah mencuba Set Kurus Shaklee ini.

TESTIMONI :  Ibu 3 Anak Berjaya Turun 10 KG.

testi kurus3TESTIMONI : Turun 4 KG Selepas Amalkan Omega Guard

Testimoni kurus omega guard

Bagaimana? Nampak tak perubahan mereka? InshaAllah, sekiranya anda mengikut saranan pengambilan yang betul, cepat saja kesannya bertindak. Walaupun begitu, suka untuk Jida bagitau, yang setiap individu mempunyai kesan yang berbeza.

Sekiranya anda berminat untuk dapatkan SET KURUS SHAKLEE ? Anda boleh hubungi Jida melalui nombor yang tertera di bawah:-

CONTACT ME NOW !!!

* RUZIDAH *

013-6691930

 [ ID : 933174 ]

>>Terus ke Whatsapp 

Jemput Like Page Saya || Kedai Vitamin Banting-Dengkil-Sepang

Kawasan COD : Kg. Bukit Changgang, Kg. Labohan Dagang, Olak Lempit, Pekan Banting, Langat Murni, Masjid KLIA & Dengkil

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

(Visited 66 times, 1 visits today)

Jida

Assalamualaikum/ Hi!
Salam Perkenalan buat semua pembaca Ruzidah.com
Nama saya Ruzidah Abdullah ~~ boleh panggil Akak dengan nama Jida.
Saya adalah merupakan Pengedar Shaklee (933174) di kawasan Banting-Dengkil-Sepang dan Seluruh Malaysia. =)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

error: Content is protected !!