Blog baru dan wangi seperti namanya

Assalamualaikum semua….

Baru-baru ni , kegilaan untuk bercucuk tanam melanda diri aku ini. Dah jadi makcik-makcik kan aku ni. Apa nak buat, tiba-tiba suka nak tanam bunga. Seronok bila lihat bunga-bungaan berwarna-warni berbunga-bunga di tepi umah. Macam satu terapi kalau korang nak tau…Hilang segala stress bagai..Lagi-lagi bila dia berkembang biak dengan jayanya. Best sangat.

Maka, blog baru yang aku telah create itu namanya ialah www.wahaibunga.blogspot.com..Hihi, jangan jeles ya. Walaupun namanya agak jiwang-jiwang gitu tapi kat situlah aku harap aku dapat mencurahkan segala aktiviti aku dengan bunga. Tempat meluahkan perasaan la ibaratnya. Ataupun diari elektonik  pun boleh dikategorikan jugaklah kan.

wahaibunga.blogspot.com

Untuk korang-korang yang juga mempunyai minat yang sama macam aku, sudi-sudilah korang singgah kat sini ya.

 

 

(Visited 53 times, 1 visits today)

Jida

Assalamualaikum/ Hi!
Salam Perkenalan buat semua pembaca Ruzidah.com
Nama saya Ruzidah Abdullah ~~ boleh panggil Akak dengan nama Jida.
Saya adalah merupakan Pengedar Shaklee (933174) di kawasan Banting-Dengkil-Sepang dan Seluruh Malaysia. =)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

error: Content is protected !!