Boleh Ke Vitamin C Putihkan Kulit ?

Bila ada yang bertanya Jida, vitamin APA YANG BOLEH PUTIHKAN KULIT?

vitamin putihkan kulit

Nak jawab lah kat sini kan. Vitamin nak bagi korang putih LEBIH dari warna kulit asal tu memang tak ada lah. Tapi kalau nak kulit jadi cerah ke warna kulit asal, tau la kan, kena sunburn ke, atau memang kulit kusam ke? Malah ada sesetengah dari kita tu pulak tona muka dan leher berbeza. Bak kata satu iklan tu.. muka je putih, tangan hitam.

Kalau anda nak NORMAL kan kembali warna kulit di sebabkan oleh masalah-masalah kulit di atas boleh cuba amalkan VITAMIN C.

Kelebihan-Kelebihan Vitamin C Sustained Release Shaklee.

Pengambilan vitamin C Shaklee secara berterusan mampu memberikan kesan positif kepada badan kita, terutamanya dari segi kecantikan. Ini kerana ianya:

1. Membentuk Kolagen
Merangsang pembentukan kolagen. Kolagen adalah sebatian asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan. Oleh itu, ianya mampu mengurangkan kedutan dan menghalang otot menjadi lembik.

2. Memperbaiki Simptom Pendarahan
Kekurangan Vitamin C adalah penyebab gusi berdarah, lebam di kulit, pemulihan kecederaan yang lambat, kulit kering, ruam dan kulit kasar.

3. Peningkatan Sistem Imun
Membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang lebih baik, membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman, mengukuhkan sistem imun, mempertingkatkan alergi hidung dan kulit, asthma. Juga menyingkatkan waktu pemulihan dan mengurangkan simptom flu dan selsema.

4. Memerangi Kanser
Ianya satu-satunya anti-oksidan yang berkuasa, mampu meningkatkan interferon semulajadi tubuh dan merangsang pengeluaran T-cells untuk melawan sel-sel kanser dan membuang kimia berbahaya dari tubuh kita dengan berkesan. Ia juga mampu menghapuskan radikal bebas sebelum ia menyerang sel-sel kita.

5. Mencantikkan Kulit
Pengambilan Vitamin C setiap hari membantu mencerahkan kulit, melambatkan penuaan, dan menyekat pembentukan pigmen. Pigmen adalah penyebab utama kejadian jeragat.

6. Memperbaiki Insomnia
Ia memperbaiki insomnia, stres, masalah berkaitan mental seperti keresahan.

7. Mengekalkan Kolesterol Sihat
Ianya mampu mengurangkan kolesterol dan tekanan darah, mengekalkan kapilari darah yang sihat, menghindarkan arteriosclerosis, thrombus, menghalang pendarahan dalaman, hidung berdarah, pendarahan serebral dan skurvi.

Banyakkan kelebihan Vitamin C Shaklee ni? Sebotol ada 180 biji. Kalau ambil sebiji sehari, tahan 4 bulan. Harga tak sampai RM100 pun. Murah, berbaloi dan jimat kan?

Lihat sahaja testimoni-testimoni pengguna yang mengamalkan Vitamin C Sustained Released dari Shaklee ini.

Testimoni (1)Vitamin C Testimoni

Saya pun amek SR Vitamin C. Dari kulit berjerawat dulu sampai sekarang. Memang best. Alhamdulillah. Jerawat senang sangat nak hilang. Kulit pun makin cerah since amek vita c ni. Kelmarin rasa nak selsema sakit tekak ambil jugak 2 biji alhamdulillah dah ok dah sekarang.

Testimoni (2)

Vitamin C Testimoni

Dah ambik vitamin c ni… Kulit muka makin cerah.. Jadi cerah sebab jeragat berkurangan…Agaknya jeragat tu sbb kulit kering la..Muka nampak kusam..Tapi sekarang alhamdulillah… Dah bersih.. Lingkaran panda keliling mata pun berkurangan.. Suka sukaaaa ????

Testimoni (3)Vitamin C Testimoni

Perut ms mengandung kembar gelebeh lg hitam. Skang da putih.xtau keje vit c atau esp. tp gabungan keduanya sangat mantop.

Memang best bila kita konsisten amalkan Vitamin C. Sebiji sehari pun dah cukup untuk menampakkan kesan untuk anda.

Berminat nak dapatkan Bekalan Vitamin C Serba Semula Jadi untuk Sepanjang Hari? Hubungi Jida hari ini di talian 013-6691930. Insha Allah, konsultasi eksklusif akan diberikan untuk setiap pelanggan Jida.

Berkongsi Kebaikan Untuk Semua.

* RUZIDAH *

013-6691930

 [ ID : 933174 ]

>>Terus ke Whatsapp 

Jemput Like Page Saya || Kedai Vitamin Banting-Dengkil-Sepang

Kawasan COD : Kg. Bukit Changgang, Kg. Labohan Dagang, Olak Lempit, Pekan Banting, Langat Murni, Masjid KLIA & Dengkil

Untuk pembelian Vitamin C Sustained Release menggunakan kad kredit/ kad debit, anda boleh menekan ikon dibawah ini.

Order-Sekarang-300x63

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

(Visited 1,318 times, 43 visits today)

Jida

Assalamualaikum/ Hi!
Salam Perkenalan buat semua pembaca Ruzidah.com
Nama saya Ruzidah Abdullah ~~ boleh panggil Akak dengan nama Jida.
Saya adalah merupakan Pengedar Shaklee (933174) di kawasan Banting-Dengkil-Sepang dan Seluruh Malaysia. =)

You May Also Like

2 thoughts on “Boleh Ke Vitamin C Putihkan Kulit ?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

error: Content is protected !!