Cara Menghilangkan Bengkak dan Gatal di Wajah Anak Akibat Alergik

Apa nak buat bila tiba-tiba muka anak menjadi merah dan bengkak akibat alergik? Mungkin anda ada petua tertentu untuk mengatasi masalah ini. Tetapi cara yang Jida nak ceritakan ini ternyata lebih selamat dan berkesan untuk digunakan pada bengkak-bengkak gatal anak.

Herbal Blend membantu menghilangkan bengkak dan gatal pada muka akibat alergik.

Testimoni herbal blend

Caranya, sapu secara rata di bahagian yang terlibat beberapa kali sehari. Selepas itu, lihatlah perubahannya dalam beberapa hari. Insha allah, sekiranya serasi, bengkak-bengkak gatal akan surut dan seterusnya hilang dari wajah.

Krim herbal blend ni memberi rasa lega apabila di sapu pada bahagian yang gatal, jadi bila kita selalu sapu pada kulit anak yang gatal tersebut, kuranglah sikit rasa gatalnya. Takde lah dia asyik merengek dan nak menggaru je kan.

Solusi ini sebenarnya bukan sahaja sesuai untuk anak kecil, malah remaja dan orang tua pun boleh gunakan apabila muka mereka mengalami masalah yang sama.

Eh, best sungguh lah. So, sapa kata krim Herbal Blend ni untuk anak je. Mak pak anak pun boleh guna juga tau.

Rugi sapa belum dapatkan lagi krim Herbal Blend. Sediakan…

Satu kat rumah
Satu kat office
Satu kat pengasuh
Satu kat kampung
Satu dalam beg travel

Eh.. kena adalah maksudnya?

Mestilah kena ada. Nak order Herbal Blend, kontek je Jida ye? Satu tiub tak sampai RM30 pun. Berbaloi kan?

Untuk pembelian secara online Herbal Blend boleh klik sini ya!

order-now-esellBerkongsi Kebaikan Untuk Semua.

Ruzidah Abdullah [013-6691930]

Jemput Like Page Saya || Kedai Vitamin Banting-Dengkil-Sepang

(Visited 127 times, 7 visits today)

Jida

Assalamualaikum/ Hi!
Salam Perkenalan buat semua pembaca Ruzidah.com
Nama saya Ruzidah Abdullah ~~ boleh panggil Akak dengan nama Jida.
Saya adalah merupakan Pengedar Shaklee (933174) di kawasan Banting-Dengkil-Sepang dan Seluruh Malaysia. =)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

error: Content is protected !!