Cara Pengambilan Vivix Shaklee yang Berkesan

Jika anda pernah mengambil supplemen lain keluaran Shaklee, Vivix ni umpama gabungan banyak kebaikan produk dalam satu. Umpama anda ambil Vitamin C + B Complex + omegaguard + ESP dan banyak lagi.

Testimoni penggunanya pun sangat banyak dan kebanyakkannya berpuas hati dengan kesannya. Insyaallah memberikan kualiti hidup untuk ibu-bapa, keluarga dan orang yang kita sayang.

Bagaimana Cara Pengambilan Vivix Shaklee Yang Berkesan?

Ok, oleh kerana vivix shaklee dihasilkan dari bahan semulajadi dan tiada langsung bahan kimia di dalamnya, kebaikan khasiatnya perlu dijaga.

KLIK SINI untuk membaca 4 Ramuan Utama Vivix.

Melalui pemerhatian Jida, ramai prospek yang bertanyakan mengenai Vivix adalah terdiri daripada mereka yang ada masalah sakit jantung, stroke, gout, darah tinggi dan sebagainya. Malah, sesetengahnya memang dah menderita bertahun-tahun namun masih tidak berputus asa untuk mencari penawar.

keistimewaan vivix

Malah, ramai juga isteri yang mencari Vivix untuk diberikan pada encik suami. Mereka pula yang beria-ia nak suami amalkan Vivix. Kenapa ye? Sebabnya ialah Vivix satu ikhtiar yang sangat bagus untuk berhenti merokok. Isteri mana yang suka kalau suaminya asyik merokok je. Bukan setakat kesihatan mereka boleh terganggu, malah kesihatan keluarga juga boleh terganggu dek asap rokok.

Cara Makan Vivix Shaklee

Betul. Senang sangat. Inilah satu kelebihan Vivix shaklee , Cara makannya adalah sangat mudah. Hanya 1 sudu teh / kecil sehari setiap pagi untuk menjadi lebih cergas dan bertenaga sepanjang hari.

Oleh kerana Vivix dibuat dari bahan semula jadi. Tanpa bahan pengawet dan pewarna tiruan. Jadi adalah penting untuk simpan dengan cara betul supaya tidak rosak zat- zat didalam nya insyaallah. Simpanlah di dalam peti sejuk setelah dibuka dan jangan dedahkan botol pada suhu tinggi.

Macam Mana Rasa Vivix ?

Nampak macam merah semacam je kan. Jangan takut. Rasanya sangat sedap. Ada rasa masam dan ada juga rasa manis. Macam minum air ribena gitu. Sedapnya, kalau minum sejuk2..Fuhh..

Berminat untuk dapatkan Vivix? Hubungi lah Jida hari ini dan Jida akan memberikan konsultasi istimewa untuk pelanggan Jida.  Nombor saya ialah 013-6691930 (Ruzidah).

Untuk pembelian secara online tanpa perlu menghubungi pengedar, boleh klik sini ya!

Order-Sekarang-300x63

Berkongsi Kebaikan Untuk Semua.

Ruzidah Abdullah [013-6691930]

Jemput Like Page Saya || Kedai Vitamin Banting-Dengkil-Sepang

 

(Visited 4,314 times, 65 visits today)

Jida

Assalamualaikum/ Hi! Salam Perkenalan buat semua pembaca Ruzidah.com Nama saya Ruzidah Abdullah ~~ boleh panggil Akak dengan nama Jida. Saya adalah merupakan Pengedar Shaklee (933174) di kawasan Banting-Dengkil-Sepang dan Seluruh Malaysia. =)

You May Also Like

3 thoughts on “Cara Pengambilan Vivix Shaklee yang Berkesan

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

error: Content is protected !!