Cara Selamat Bagi Menghilangkan Ketuat Di Jari Tanpa Tinggal Parut

Ketuat ni kadang boleh muncul secara tiba-tiba. Kadang-kadang boleh kena ditapak kaki dan ada juga timbul dijari.

ketuat di jari

Walaupun ia seolah ketumbuhan kecil dan tidak begitu ketara di mata orang lain. Tapi, bila ia timbul pada kulit kita, akan mendatangkan ketidak selesaan untuk berpijak atau menyentuh.

Begitulah yang berlaku pada seorang ibu mengandung apabila sebiji ketuat tiba-tiba timbul pada jarinya dan tidak hilang-hilang sehinggalah dia mengamalkan Vivix semasa berpantang.

Testimoni Vivix untuk ketuat

Lihatlah ketuat yang ada pada jarinya. Nampak besar juga kan.

Masa mengandung kome ada ketuat kat jari.

Ketuat tu macam ketuat basah tau.

Lepas bersalin makin teruk. Tak boleh sentuh, berdarah je.

Pastu dalam beberapa minggu kome makan shaklee terutama vivix tu, benda ni tercabut sendiri.

Memang banyak darah keluar, lepas tu terus kering dan ok.

Itulah keistimewaan Vivix, bukan sahaja memberikan kesihatan dan kecergasan kepada ibu ini sepanjang berpantang, malah dapat juga membantu mengatasi masalah-masalah lain. Insha Allah.

Sekiranya anda juga mempunyai masalah ketuat yang sukar untuk hilang, boleh lah mencuba berikhtiar dengan Vivix. Dalam sebotol Vivix, banyak lagi kelebihan yang akan anda perolehi untuk meningkatkan tahap kesihatan anda.

Untuk maklumat lanjut, anda bolehlah menghubungi saya dengan menggunakan nombor di bawah ini.

* RUZIDAH *

013-6691930

 [ ID : 933174 ]

>>Terus ke Whatsapp 

Jemput Like Page Saya || Kedai Vitamin Banting-Dengkil-Sepang

Kawasan COD : Kg. Bukit Changgang, Kg. Labohan Dagang, Olak Lempit, Pekan Banting, Langat Murni, Masjid KLIA & Dengkil

(Visited 62 times, 19 visits today)

Jida

Assalamualaikum/ Hi! Salam Perkenalan buat semua pembaca Ruzidah.com Nama saya Ruzidah Abdullah ~~ boleh panggil Akak dengan nama Jida. Saya adalah merupakan Pengedar Shaklee (933174) di kawasan Banting-Dengkil-Sepang dan Seluruh Malaysia. =)

One thought on “Cara Selamat Bagi Menghilangkan Ketuat Di Jari Tanpa Tinggal Parut

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

error: Content is protected !!