Cara Untuk Mengatasi Masalah Tumit Kaki Merekah

“SAKITNYA NAK BERJALAN BILA TUMIT KAKI MEREKAH?”

Makin dibiarkan makin teruk. Keras-keras pulak tu. Malu je bila org tengok. Begitu lah yang terjadi pada diri sendiri bila tumit kaki merekah.

Masa kecik-kecik dulu selalu terfikir kenapa lah tapak kaki atuk dan nenek keras dan merekah macam tu. Bila tanya mak, jawapannya sebab atuk dan nenek kerja kuat di kebun, kadang-kadang tak pakai selipar pun bila buat kerja di kebun.

Tapi, bila Jida sendiri yang mengalami keadaan tumit merekah macam atuk nenek dulu. Apa ke halnya lak kan? Turun kebun pun tak pernah. Setakat siram-siram pokok-pokok bunga depan  tangga tu bukannya apa-apa pun. Huhu..

Apapun, kaki yang mengalami tanda-tanda merekah haruslah dirawat awal sebelum ia bertambah teruk. Makin lama dibiarkan, makin keras tapak kaki jadinya nanti.

Nak tahu apa krim yang terbaik untuk rawat tumit kaki merekah?

herbal blend tumit kaki

Inilah dia Multi-purpose Cream daripada Shaklee iaitu Herbal Blend. Produk ini adalah selamat, bebas bahan kimia dan berkesan.

Selain daripada hilangkan masalah kulit di tumit dan tapak kaki, Herbal Blend juga boleh mengurangkan ruam pada bayi dan mengatasi masalah kesan gigitan nyamuk. Nak tahu lebih lanjut boleh baca mengenai kelebihan Herbal Blend di sini.

Berminat untuk order?

Whatsapp ke 0136691930 atau tinggalkan nombor whatsapp anda. Jida akan cuba bantu selesaikan masalah anda.

Berkongsi Kebaikan Untuk Semua.

Ruzidah Abdullah [ ID : 933174 ]

013-6691930

Jemput Like Page Saya || Kedai Vitamin Banting-Dengkil-Sepang

Kawasan COD : Kg. Bukit Changgang, Kg. Labohan Dagang, Olak Lempit, Pekan Banting, Langat Murni, Masjid KLIA & Dengkil

(Visited 175 times, 4 visits today)

Jida

Assalamualaikum/ Hi!
Salam Perkenalan buat semua pembaca Ruzidah.com
Nama saya Ruzidah Abdullah ~~ boleh panggil Akak dengan nama Jida.
Saya adalah merupakan Pengedar Shaklee (933174) di kawasan Banting-Dengkil-Sepang dan Seluruh Malaysia. =)

11 thoughts on “Cara Untuk Mengatasi Masalah Tumit Kaki Merekah

  1. Sebelum tidur,cegumanes amalkan sapu herbal blend cream ini. Pagi pula,sebelum sarung stokin,sapu lagi krim ini. Memang kulit tumit kaki licin dan lembut. Memang cegumanes menjaga kulit kaki sebab macam ada rasa tak selesa bila jumpa kawan-kawan yang tak licin tumitnya. Kadang faktor penggunaan kasut. Kasut tak bersih,menyumbang kepada masalah tumit kaki juga.
    Byte Jannate recently posted…5 TIPS PUDARKAN BEKAS JERAWATMy Profile

  2. Ehh kalau tumit kaki merekah ini, sy selalu rasa bila tak pakai selipar dalam rumah . Maksud saya selipar rumah tuu, mesti tumit akan merekah dan nasib baik la ada c herbal blend ..
    Jesz recently posted…Set Detox ShakleeMy Profile

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

error: Content is protected !!