Hilangkan Blackhead di Muka dengan Gentle Makeup Remover

Di dalam rutin harian kita yang sibuk ke sana sini, pernahkah kita terfikir betapa banyakkah debu-debu dan kotoran halus yang dah tersumbat pada liang-liang halus muka kita. Blackhead, whitehead, jerawat dan segala mak nenek semua ada. Tak risau ke kita bila dah macam-macam yang tumbuh di muka?

nutriwhite-makeup-remover

Maka, disebabkan itu lah saya nak berkongsi satu produk yang sesuai untuk anda gunakan iaitu Gentle Action Make up Remover. Produk yang dihasilkan oleh Shaklee ini adalah elok digunakan untuk menanggalkan makeup dan kotoran dimuka. Namun begitu, tidak semestinya orang yang menggunakan makeup je kena guna makeup remover, yang tidak bermakeup macam saya ni pun perlu juga. Setiap kali pergi ke tempat kerja, kadang me’rempit’, kadang me’racing’ membuatkan saya terfikir, dah berapa tebal debu yang singgah di muka saya. Lagi- lagi, tempat kerja saya adalah kawasan industri. Memang sah lah banyak habuk, debu dan kotorannya.

Kelebihan Gentle Action Makeup Remover

  • Menjadikan kulit anda lebih lembut dan licin.
  • Tunas pokok bicnya menghilangkan sel mati dengan lembut tanpa meninggalkan kesan.
  • Aloe vera menyegarkan dan menegangkan kulit.
  • Lembut, tidak berminyak dan kulit anda akan kelihatan lebih berseri.

Bagaimana cara menggunakannya?

  1. Sebelum mencuci muka, sapu secara lembut Makeup Remover dengan menggunakan kapas muka.
  2. Selepas itu, barulah diteruskan dengan menggunakan Nutriwhite Cleanser ( pencuci muka Nutriwhite).

Hasilnya, Insha Allah anda akan bebas dari kotoran makeup, kulit muka lebih lembut dan bersih, blackhead dan whitehead juga mudah hilang.

Sebotol Gentle Action Makeup Remover ni cuma RM95. Tak sampai ratus pun tapi tahan lama dan dibuat daripada bahan-bahan semulajadi. Nak lagi jimat, jom daftar sebagai ahli. Lagi jimat berbaloi kerana dengan keahlian bulan ini anda layak untuk dapat lagi Vitalea secara PERCUMA. Untuk bulan ini sahaja tau.

SIGNATURE RUZIDAH COM-SMALL

(Visited 208 times, 3 visits today)

Jida

Assalamualaikum/ Hi!
Salam Perkenalan buat semua pembaca Ruzidah.com
Nama saya Ruzidah Abdullah ~~ boleh panggil Akak dengan nama Jida.
Saya adalah merupakan Pengedar Shaklee (933174) di kawasan Banting-Dengkil-Sepang dan Seluruh Malaysia. =)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

error: Content is protected !!