Kawah Jerawat Bertahun Tak Hilang, Tapi Dengan Cara Ini Jerawat Makin Kurang

Sedih sungguh rasanya bila orang mula menggelarkan kita dengan macam-macam gelaran dek kerana pipi kita yang penuh berjerawat. Dah lah kita ni dah malu nak jumpa orang bila berjerawat begini, ada pula yang terang-terang terus menggelarkan kita pula dengan panggilan yang tidak sedap didengar. Maunya tak ‘down’. Sabar ajelah.

Masih Ada Harapan Lagikah Kulit Wajah Yang Dah Bertahun-Tahun Jerawat Berkawah Untuk Pulih Dan Berkurangan?

Setelah pelbagai cara dicuba, baik dari segi tradisional mahupun yang moden, tiada satu pun yang nampaknya berkesan untuk kita. Seolah-olah sudah tiada harapan untuk kita mendapat kulit yang lebih sihat dan berseri lagi dah. Rasa hopeless pada kulit sendiri dan redha sahaja lah dengan label dari kekawan. Tak mampu nak buat apa dah.

Opps, jangan begitu adik manis yang Kak Jida kasihi. Sebab Akak ada satu kisah untuk dikongsi pada semua mengenai seseorang yang mempunyai masalah jerawat berkawah seperti anda iaitu cerita daripada Puan Ainul Malik.

Beliau ini dahulunya memang memiliki kulit berjerawat yang agak teruk sejak dari zaman belajar lagi. Masalah ini berterusan sehinggalah beliau bekerja, berkahwin dan kini memiliki 3 anak. Bayangkan berapa tahun tu beliau terpaksa hadap dengan masalah jerawat berkawah ni. Dalam tempoh itu, tentulah sahaja dia dah berdepan dengan pelbagai kata-kata tidak enak di dengar, kritikan dan teguran mengenai kulit wajahnya. Siapa yang suka kan bila kena kutuk, pedih wei..Makan dalam jugak, walaupun bibir tersenyum. Dushh..

 

Jadi, apa yang beliau buat ?

Haaa..Inilah yang Kak Jida nak cerita. Sejak bulan Februari tahun ni, beliau telah mengamalkan Youth Skincare Repair and Treatment Set. Hari-hari beliau amalkan pada wajah tanpa jemu. Tak lama mana pun, 14 hari berikutnya beliau dah tunjukkan perubahan kulit yang beliau alami.

Testimoni Youth Hilang Jerawat_0

Testimoni Youth Hilang Jerawat_0

Nampak kan perbezaan nya tuh. Parut jerawat yang ada pada mukanya adalah kesan parut jerawat yang timbul sejak zaman beliau belajar lagi. Setelah sepuluh tahun lebih, akhirnya jerawat berkawah tu semua dah semakin menghilang dan pudar. Kulitnya nampak lebih sihat dan cantik setelah 14 hari.

Ok, itu kisah selepas 14 hari, tak lama lepas tu Puan Ainul update lagi perubahan kulit wajah beliau selepas 25 hari. Lihatlah gambar yang ada di bawah ini.

 

Testimoni Youth Jerawat Berkawah_1

Testimoni Youth Jerawat Berkawah_1

Cuba anda perhatikan betul-betul. Kesan parut jerawat semakin berkurangan bukan? Bestnya la hai. Bukan itu sahaja, malah pori-pori muka juga kelihatan lebih halus dan muka pun nampak lebih bersih.

YOUTH IS HOPE

Pengedar Youth Skincare_0

Ya, Youth benar-benar memberi harapan baru pada yang mempunyai kulit bermasalah seperti Puan Ainul dan juga anda. Walaupun mungkin sebelum ini beliau dah mencuba pelbagai cara untuk menghilangkan parut jerawat yang ada, tapi yang bagusnya beliau tidak putus asa untuk berikhtiar.

Malahan, Kak Jida sendiri tak sabar nak tunggu result seterusnya dari beliau lagi. Berdebar-debar rasanya. Inshaallah. Nanti akak update lagi kalau ada ya.

Jadi, pada anda yang nak order Youth, boleh order dengan Kak Jida hari ni. Kena cepat-cepat tau. Batch pertama dah habis dalam masa 3 hari je tau. So, jangan tunggu lama-lama. Hubungi akak hari ini.

* RUZIDAH *

013-6691930

 [ ID : 933174 ]

>>Terus ke Whatsapp Klik Sini >> 

Jemput Like Page Saya || Kedai Vitamin Banting-Dengkil-Sepang

Kawasan COD : Kg. Bukit Changgang, Kg. Labohan Dagang, Olak Lempit, Pekan Banting, Langat Murni, Masjid KLIA & Dengkil

(Visited 16 times, 2 visits today)

Jida

Assalamualaikum/ Hi! Salam Perkenalan buat semua pembaca Ruzidah.com Nama saya Ruzidah Abdullah ~~ boleh panggil Akak dengan nama Jida. Saya adalah merupakan Pengedar Shaklee (933174) di kawasan Banting-Dengkil-Sepang dan Seluruh Malaysia. =)

You May Also Like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

error: Content is protected !!