Kebaikan Vitamin E Complex Shaklee

Vitamin E memang femes lah dikalangan wanita-wanita yang ingin menjaga kulit wajah agar lebih cantik berseri. Malah , masa zaman universiti dulupun, kawan-kawan ramai jugak yang dok pakai Vitamin untuk cantik ni.. Iyalah , kalau betul-betul nak jaga muka agar sentiasa cun-melecun macam J-lo ni kena mula dari awal ..tak gitu?

jlo, shaklee, vitamin E

Jadi, SIAPA yang memerlukan Vitamin E ?

1. Mereka yang ingin kulit cantik.

2. Yang ada masalah kulit seperti jerawat, jeragat, kulit kusam, tona tidak sekata, strechmark dan parut.

3. Anemia

4. Mempunyai masalah saraf dan otot.

5. Penghidap darah tinggi.

6. Masalah rambut gugur.

7. Atlit (Elak kekejangan otot)

8. Untuk kesuburan.

9. Diebetes

10. Lelaki

11. Wanita

12. Warga Tua

13. Remaja

KELEBIHAN VITAMIN E COMPLEX

Menjadikan anda tampak lebih muda dengan membantutkan penuaan sel yang disebabkan oleh radikal bebas.

Melindungi paru-paru daripada pencemaran.

Meningkatkan kuasa sel T untuk melawan penyakit.

Antioksidan

Membekalkan oksigen ke sel-sel badan

Mengurangkan risiko Alzheimer (NYANYUK)

Mengurangkan risiko keguguran bagi wanita

Menyelesaikan masalah kelesuan

Mengurangkan risiko parut

Merendahkan kadar kolestrol

Membantu mencegah kanser

Merendahkan risiko katarak.

vitamin e,shaklee

Inilah rupanya vitamin E yang terlajak femes tu ..hihi…

PERBEZAAN VITAMIN E Shaklee dengan suplemen lain.

❥ Dibuat dari minyak soya organic dan minyak biji gandum.

❥Di ekstrak d-alpha tocopherol yang aktif secara fisiologi.

❥ Di gabung dengan  8 jenis vitamin (alpha, beta, gamma dan delta)

Selain di telan , Vitamin E juga boleh buat masker tau.Menarik kan.  Cara-caranya adalah :-

vit-e - masker

APA RISIKO KALAU ANDA KEKURANGAN VITAMIN E?

1. Sel darah merah terbelah

2. Perubahan degenerative pada system saraf dan otot.

3. Kelemahan dan kesulitan semasa berjalan.

4. Gangguan penglihatan.

5. Warna kulit tidak sekata.

6. Mudah mengalami keradangan.

7. Penuaan kulit sebelum masa .

8. Rambut gugur.

9. Anemia.

Wah, banyak juga kesannya kalau tak cukup nutrisi yang satu ni dalam badan. Oleh itu, jangan hanya mengganggap Vitamin E ini khas untuk mengatasi masalah kulit je tau. Banyak lagi keistimewaannya untuk sistem badan kita ini.

Berapa harganya pula?

Harga Retail

Vitamin E Complex / Harga RM156.25/120 biji.

Berbaloi kan harganya. Sebotol boleh tahan dari 2 ke 4 bulan pula tu. Bergantung kepada jumlah pengambilan jugalah.

Peringatan : Perlu diingatkan disini juga bahawa Vitamin E tidak boleh di ambil bersama-sama dengan Alfalfa Complex. Ini kerana bahan-bahan yang terdapat didalam vitamin e boleh mengganggu penyerapan alfalfa complex daripada berlaku.

Sekiranya anda ingin tahu lebih lanjut mengenai Vitamin E Shaklee, jangan segan-segan untuk menghubungi Jida di talian 013-6691930 ya. Nak call boleh, whatsapp pun boleh.

Dan, sekiranya anda ingin membuat pembelian Vitamin E menggunakan kad kredit/kad debit, boleh lah Klik Sini atau tekan ikon dibawah ini.

Order-Sekarang-300x63

Berkongsi Kebaikan Untuk Semua.

* RUZIDAH *

013-6691930

 [ ID : 933174 ]

>>Terus ke Whatsapp 

Jemput Like Page Saya || Kedai Vitamin Banting-Dengkil-Sepang

Kawasan COD : Kg. Bukit Changgang, Kg. Labohan Dagang, Olak Lempit, Pekan Banting, Langat Murni, Masjid KLIA & Dengkil

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit

 

(Visited 656 times, 14 visits today)

Jida

Assalamualaikum/ Hi!
Salam Perkenalan buat semua pembaca Ruzidah.com
Nama saya Ruzidah Abdullah ~~ boleh panggil Akak dengan nama Jida.
Saya adalah merupakan Pengedar Shaklee (933174) di kawasan Banting-Dengkil-Sepang dan Seluruh Malaysia. =)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

error: Content is protected !!