Kerap Sakit Petanda Imun Badan Anda Lemah, Mari Atasinya

Ada setengah orang kena hujan sikit pun, malam tu dah start tak sedap badan, demam kekura dah. Sebaliknya, ada setengah orang pula tak demam pun walau kena hujan lebat guruh berdentum sekalipun.

Ada setengah orang kalau orang di sekeliling dia kena selesema dia pun akan terjangkit ?. Mula la nak achoom-achoom sana sini. Tapi ada pula yang tidak begitu. OK je dia walaupun orang sekeliling masing-masing tengah selsema.

Ada setengah orang setiap bulan mesti pergi ke klinik ambik MC sebab tak sihat tapi ada setengah orang setahun sekali nak ambik MC pun susah sebab jarang nau sakit.

Ya…. sistem imun setiap orang tak sama. Sebab tu kita kena ‘mantapkan’ perisai tubuh kita.

Pernah dengar apa itu interferon? 

Meh nak cerita apa bendalah interferon ni.

Dalam tubuh manusia, kalau berlaku jangkitan penyakit, interferon ni tugasnya melindungi tubuh daripada serangan jangkitan. Kalau kuat, cepat la jangkitan baik. Kalau lemah, lambaaaaat sangat nak baik.

Sebenarnya…..

Apa yang bezakan manusia adalah sistem imun tu sendiri.

Anda pernah tanya tak kat diri sendiri kuat mana sistem imun?

Apa yang anda dan keluarga makan untuk sistem imun kuat?

Adakah bila anak dah sakit baru nak kuatkan sistem imun?

Ke tak kisah langsung pun sistem imun badan? ?

Awas! sistem imun yang lemah boleh diwarisi kepada anak cucu kita….

Mari Tingkatkan Imun Tubuh Badan Dengan Nutriferon

ramuan-nutriferon-shaklee

Campuran yang telah dipatenkan daripada kombinasi empat ramuan botani yang diekstrak melalui biji labu, bunga safflower, biji plantago dan kuntuman bunga japanese honeysuckle telah terbukti secara klinikal berupaya menyokong dan meransang tindakbalas imun semulajadi pada tahap sel.

Ia telah melepasi satu siri ujian saintifik yang dikawal dengan ketat dari sudut keselamatan, ketulenan dan keberkesanannya. Selepas 40 tahun menjalankan penyelidikan dan ujikaji terhadap ribuan sebatian dan lebih 200 herba lain, Dr. Yasuhiko Kojima, telah menemui interferon yang terbukti dapat menggalakkan pembentukan interferon secara semulajadi serta meningkatkan sistem imun secara keseluruhan di dalam tubuh manusia.

Dr.Yasuhiko-Kojima-pakar-imun-yang-menemui-interferon

Ia dapat membantu sel-sel tubuh mengenalpasti sesuatu dalam badan kita yang boleh mengancam dan membuat kita sakit, seterusnya akan memulakan pelan tindakan khas untuk melakukan serangan balas untuk menentang kemaraanya.

OK, disini Jida sertakan sekali beberapa testimoni-testimoni pengguna yang telah menggunakan Nutriferon.

Testimoni 1 : Pesakit Demam Denggi, Bacaan Platlet Naik Semula Selepas Dua Hari.

Testimoni-nutriferon-denggi

Testimoni 2 : Imun Sistem Kuat Walaupun 6 Bulan Di Perantauan.

Imun Nutriferon

Betul2..suka dengan nutriferon walaupun aku tak berapa suka rasa dia..tp nutriferon ni la ubat sepanjang 6 bulan dh berlalu sejak duk amsterdam ni. Alhamdulillah kami anak beranak sihat je sehingga hari ini..xde lagi demam, batuk, selsema ke..bila anak or suami ada cakap xsedap badan je aku paksatelan terus bendalah ni.. esoknya hilang dah..asbab kesembuhan..xsia2 aku bawa bekal 2 kotak ke sini. 


Testimoni Nutriferon  : Tingkatkan Imunisasi Ketika Kena Chicken Pox.  

Alhamdulillah, mereka semua beroleh kesihatan yang baik setelah amalkan Nutriferon.

Buat anda yang juga inginkan kehidupan yang lebih sihat, jangan segan-segan untuk menghubungi Jida. InshaAllah, Jida akan cuba membantu anda semampu Jida.

KONSULTASI EKSKLUSIF akan diberikan PERCUMA pada pelanggan Jida.

Berkongsi Kebaikan Untuk Semua.

Ruzidah Abdullah [013-6691930]

Pengedar Shaklee Kawasan Banting, Dengkil & Sepang

(Visited 97 times, 1 visits today)

Jida

Assalamualaikum/ Hi!
Salam Perkenalan buat semua pembaca Ruzidah.com
Nama saya Ruzidah Abdullah ~~ boleh panggil Akak dengan nama Jida.
Saya adalah merupakan Pengedar Shaklee (933174) di kawasan Banting-Dengkil-Sepang dan Seluruh Malaysia. =)

One thought on “Kerap Sakit Petanda Imun Badan Anda Lemah, Mari Atasinya

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

error: Content is protected !!