Losyen Untuk Kulit Kering

Rasa tak selesa bila kulit rasa kering dan kasar kan? Lagi-lagi kalau kita banyak buat kerja rumah macam cuci pinggan atau basuh baju. Menggelupas-lupas kulit bila kena bahan pencuci yang kuat bahan kimia.

Selain itu faktor cuaca, pemakanan, penggunaan penghawa dingin dan pengambilan ubat-ubatan tertentu juga boleh menjadi penyumbang kepada kulit yang kering. Walaupun, kulit kering tidak memberi masalah serius pada kesihatan anda tetapi ia boleh menimbulkan ketidak selesaan pada kita. Paling teruk sekiranya kulit kering tersebut terkopek, pedihnya la hai.

Mau ke kita kalau kulit kering menjadi semakin teruk? Terdapat beberapa petua lama yang Jida pernah dengar untuk mengatasi masalah kulit kering ni, tapi lebih efektif kalau kita boleh guna satu krim yang boleh di gunakan bila-bila masa dan di bawa ke mana-mana jua.

Krim Herbal Blend Terbaik Sebagai Losyen Kulit Kering. 

Krim Herbal Blend ini memang sesuai sekiranya digunakan pada tempat-tempat yang kering dan kasar seperti siku, tangan dan lutut. Biasanya bahagian-bahagian ni kan kasar sikit, jadi kenalah rajin rajin letak krim supaya lebih lembap dan lembut.

Seperti pengguna yang dibawah ini, beliau memang suka dengan krim herbal blend dan menggunakannya di tempat-tempat yang berkulit kering.

Testimoni Pengguna : Berjaya Atasi Masalah Kulit Kering Yang Teruk.

losyen untuk kulit kering

Herbal Blend, Krim Pelbagai Guna

Actually, krim ni bukan khas dibuat untuk kegunaan kulit kering sahaja. Satu keluarga boleh pakai.

Ada rosemary dalam krim serbaguna ni, bagi kesan melegakan dengan cepat dan pantas . Letak kat muka, tak berbahaya langsung. Tanpa paraben lah katakan. Nak letak kat baby dan anak kecik, lagi la takpe. Boleh sapu banyak kali.

Shaklee herbal blend
Krim serbaguna

Sebelum tidur tu, sapu dulu kat tumit kaki yang kering dan merekah. Dalam beberapa hari konsisten insha Allah, tumit merekah makin licin. Kalau ada jerawat di dahi, pun boleh sapu juga. Sejuk je rasa. Lama-lama jerawat akan kecut sendiri. Lagi, untuk ibu mengandung yang ada stretchmark tu pun boleh sapu juga di sekitar perut dan peha. Kuranglah sikit gatal-gatal akibat regangan tu kan.

Eh, best sungguh lah. Rugi sapa belum dapatkan lagi krim Herbal Blend. Sediakan…

Satu kat rumah
Satu kat office
Satu kat pengasuh
Satu kat kampung
Satu dalam beg travel

Eh.. kena adalah maksudnya?

Mestilah kena ada. Nak order Herbal Blend, kontek je Jida ye? Satu tiub tak sampai RM30 pun. Berbaloi kan?

Untuk pembelian secara online Herbal Blend boleh klik sini ya!

order-now-esellBerkongsi Kebaikan Untuk Semua.

Ruzidah Abdullah [013-6691930]

Jemput Like Page Saya || Kedai Vitamin Banting-Dengkil-Sepang

(Visited 198 times, 18 visits today)

Jida

Assalamualaikum/ Hi! Salam Perkenalan buat semua pembaca Ruzidah.com Nama saya Ruzidah Abdullah ~~ boleh panggil Akak dengan nama Jida. Saya adalah merupakan Pengedar Shaklee (933174) di kawasan Banting-Dengkil-Sepang dan Seluruh Malaysia. =)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

error: Content is protected !!