Masker Wajah Seminggu Sekali

Bila tiba hujung minggu, rutin Jida tak de lah sesibuk hari biasa sebab tak perlu nak hantar dan ambil anak dari sekolah pagi petang. Jadi, bolehlah luangkan 2 hari ni untuk memanjakan diri dengan membuat masker muka.

masker kecantikan shaklee

Nampak tak bahan masker Jida tu apa. Hanya guna 2 benda ni je iaitu sesudu ESP dan sebiji vitamin C yang dihancurkan. Lepas tu tambah sedikit air dan kacau sebati.

Kemudian, bolehlah disapu ke bahagian muka dan tunggu sehingga kering atau dibiarkan sehingga 20 minit sebelum dibersihkan dengan air bersih.

Haa..senang je kan. Dah lah lepas bersihkan muka tu rasa segar dan bersih sangat. Best.

Berapa kerap kena buat masker muka? 

Bagi Jida ini bergantung kepada hasil masker pada kulit masing-masing. Tapi tidak perlu lah sampai setiap hari pun nak pakai masker. Mungkin sekali seminggu sudah memadai. Kalau boleh kena lah konsisten barulah nampak hasilnya pada kulit anda. Insha Allah.

Selamat Bermasker ya semua!

(Visited 31 times, 1 visits today)

Jida

Assalamualaikum/ Hi!
Salam Perkenalan buat semua pembaca Ruzidah.com
Nama saya Ruzidah Abdullah ~~ boleh panggil Akak dengan nama Jida.
Saya adalah merupakan Pengedar Shaklee (933174) di kawasan Banting-Dengkil-Sepang dan Seluruh Malaysia. =)

One thought on “Masker Wajah Seminggu Sekali

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

error: Content is protected !!