Mop Lantai dengan Basic H, Pilihan Ibu Bijak

Licin berkilat lepas guna Basic H² untuk mop lantai. Tak banyak pun pakai. 2-3 titik dah cukup. Cecairnya sangat pekat dan sebotol boleh tahan lama.

Basic h

Tambahan lagi, kalau dalam famili kita tu ada anak yang mempunyai masalah kulit sensitif seperti ekzema, ataupun mempunyai asma. Lagilah kena jaga, tak bolehlah sebarangan je ambik pencuci apa-apa. Ini kerana kebanyakan pencuci lantai lain biasanya mengandungi toksin yang boleh dihidu atau diserap melalui kulit.

Kelebihan Basic H²

Basic H² tidak mengandungi toksik, tiada gas beracun, tiada bahan kimia berbahaya, tanpa pewangi, tanpa klorin dan lembut pada tangan kita. Lepas kita mop lantai , tak perlu dibilas dengan air lagi sebab Basic H² sangat selamat dan tidak meninggalkan sisa sabun.

Kegunaan lain Basic H²

Bukan takat buat mop lantai, Basic H juga boleh digunakan untuk satu rumah. Buat cuci sink, lap dapur, meja makan, cermin tingkap dan macam- macam lagilah.

Kalau encik suami Jida dia suka guna buat cuci kereta. Bersih berkilat katanya.

Best kan. Hanya satu botol boleh guna untuk banyak kegunaan.

Nak Basic H juga, wasap je terus Jida di talian yang tertera di bawah ini. ?

Pengedar Vitamin Anda ?

 ?013.6691930
Ruzidah Abdullah (SID : 933174)

(Visited 104 times, 2 visits today)

Jida

Assalamualaikum/ Hi!
Salam Perkenalan buat semua pembaca Ruzidah.com
Nama saya Ruzidah Abdullah ~~ boleh panggil Akak dengan nama Jida.
Saya adalah merupakan Pengedar Shaklee (933174) di kawasan Banting-Dengkil-Sepang dan Seluruh Malaysia. =)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

error: Content is protected !!