Produk Shaklee Untuk Melawaskan Proses Buang Air Besar

Balik kampung hari tu, semasa sembang-sembang dengan mak, terkeluar lah topik berkenaan dengan ‘payahnya nak membuang’.

Sebelum tu, memang Jida dah tau, mak memang susah nak mem’buang’. Kadang-kadang sampai seminggu lebih pun ada. Kesian bila dengar. Walaupun makbtakde lah nak mengadu sakit ke apa. Tapi kita tau, mesti dia tak selesa kerana tak dapat mem’buang’ dengan baik.

Kebetulan pula masa balik kampung tu, vitamin-vitamin favorite memang Jida angkut sekali, maka dapatlah Jida bagi Herblax kat mak.Suka sangat dia dapat mem’buang’ dengan lancar. Alhamdulillah.

Jida tau kat luar sana pun mesti ada yang mempunyai masalah yang sama seperti di atas. Oleh itu, untuk entri kali ni Jida nak kongsikan Produk Shaklee Untuk Melawaskan Proses Membuang Air Besar.

Ubat lawas

1. Herblax

Herblax

Laksatif yang bertindak lembut untuk digunakan APABILA PERLU SAHAJA. Tidak boleh di ambil setiap hari. Biasanya kalau Jida hanya ambil ketika hujung minggu atau 2 hari sekali.

Ia dapat merangsang pergerakan rektum (hujung usus) untuk melancarkan proses perkumuhan semula jadi tubuh
Bahan utamanya, Daun Senna telah digunakan secara tradisional sejak berkurun lama sebagai laksatif semula jadi.

Di samping itu, Herblax juga boleh membantu mengempiskan perut. Wow, best tu

2. Ostematrix

Ostematrix shaklee untuk ibu mengandung

Magnesium di dalam kaplet Ostematrix bertindak sebagai penenang otot usus. Otot usus yang gagal berfungsi atau menjalankan peristalsis dengan baik boleh menghalang najis dikeluarkan dengan lancar.

Kalsium memastikan najis lembut dan mudah digerakkan, berbanding najis yang kering keras dan melekat dipermukaan usus.

Selain itu, ostematrix juga boleh membantu menguatkan jantung, tulang, sendi dan gigi.

3. Omegaguard

omega guard_shaklee

Omegaguard mengandungi minyak ikan berkepekatan tinggi. Minyak ikan ini akan menambahkan jumlah pelincir pada dinding usus yang memudahkan pergerakan najis

Manfaat lain, Omega3 dan DHA dalam Omegaguard boleh membantu perkembangan otak dan sendi yang sihat. Ia juga boleh mengecutkan sel lemak pada badan dan menyerap kolestrol dalam darah.

4. Alfalfa Complex

alfalfa-shaklee

Alfalfa diperbuat daripada daun Medicago Sativa yang telah digunakan sejak berzaman-zaman dalam kesihatan tradisional. Daun alfalfa berfungsi menyedut toksin dan lelemak daripada tubuh dan usus.

Toksin yang telah digumpalkan dapat dibuang dengan mudah, tetapi perlu minum air suam dengan banyak

Selain itu, alfalfa juga berfungsi sebagai penggalak susu untuk kaum ibu menyusu.

5. Vivix

 

Super antioksida yang membantu memulihkan sel otot yang keras kejung akibat sukar membuang air besar

Menyahkan toksin dari organ, darah dan usus supaya mudah disingkirkan. Pendek kata, ia dapat mendetok toksin-toksin dalam badan secara keseluruhan dan dapat mengeluarkannya semasa proses pembuangan.

Pesan Jida, jika tidak mahu masalah seperti ini berlarutan dalam hidup anda, pilihlah alternatif untuk hidup sihat sepanjang masa. Mencegah lebih baik dari merawat.

Sekiranya anda juga berminat untuk mendapatkan Set Lawas Shaklee ini, hubungi segera nombor Jida yang tertera di bawah.

Pengedar Vitamin Anda ?

 ?013.6691930
Ruzidah Abdullah (SID : 933174)

(Visited 285 times, 6 visits today)

Jida

Assalamualaikum/ Hi! Salam Perkenalan buat semua pembaca Ruzidah.com Nama saya Ruzidah Abdullah ~~ boleh panggil Akak dengan nama Jida. Saya adalah merupakan Pengedar Shaklee (933174) di kawasan Banting-Dengkil-Sepang dan Seluruh Malaysia. =)

One thought on “Produk Shaklee Untuk Melawaskan Proses Buang Air Besar

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

error: Content is protected !!