Selebriti Pun Amalkan Shaklee

Kalau anda perasan Shaklee tidak menggunakan khidmat mana artis atau selebriti untuk menjadi duta produknya. Tetapi, walaupun tanpa menggunakan pengaruh selebriti untuk melariskan jualan produk, Shaklee tetap jua berdiri gah dan menjadi kegemaran ramai pengguna.

Malahan, artis-artis sendiri ramai juga mengamalkan Shaklee. Antaranya seperti:-

1. Ashraf Muslim

2. Jihan Muse

jihan muse shaklee

3. Ramli MS

ramli ms shaklee

4. Yasmin Hani

yasmin hani shaklee

5. Mia Ahmad

mia ahmad shaklee

6. Datin Seri Shahida

shahida shaklee

7. Azza Elite

azza elite shaklee

 

Artis Malaysia kita pun tahu betapa berkesannya produk shaklee ni tau.. Betapa popularnya produk shaklee ni, sepopular mereka juga.

Malah bukan setakat 7 selebriti yang Jida senaraikan di atas je yang consume Shaklee. Ada juga artis lain yang turut mengamalkannya seperti Mawar Rashid, Misha Omar, Ayu Raudhah, Puteri Sarah dan ramai lagi lagilah yang percaya dan mengambil Shaklee sebagai makanan tambahan harian.

 

No wonder la kan kalau kita tengok diaorang dalam tv sentiasa cantik je. Kulit pun nampak sihat dan berseri. Lagi-lagi kalau kita jumpa depan depan, cantik dia sampai kalau tengok pun mata tak berkedip tau..hehe.

Korang pun boleh je jadi cantik macam diaorang.. So apa lagi kann, hubungi terus Jida dengan mendail nombor di bawah ini.

* RUZIDAH *

013-6691930

 [ ID : 933174 ]

>>Terus ke Whatsapp 

Jemput Like Page Saya || Kedai Vitamin Banting-Dengkil-Sepang

Kawasan COD : Kg. Bukit Changgang, Kg. Labohan Dagang, Olak Lempit, Pekan Banting, Langat Murni, Masjid KLIA & Dengkil

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

(Visited 51 times, 1 visits today)

Jida

Assalamualaikum/ Hi! Salam Perkenalan buat semua pembaca Ruzidah.com Nama saya Ruzidah Abdullah ~~ boleh panggil Akak dengan nama Jida. Saya adalah merupakan Pengedar Shaklee (933174) di kawasan Banting-Dengkil-Sepang dan Seluruh Malaysia. =)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

×
Info/Order/Pertanyaan? Sila Klik Sini
error: Content is protected !!