Set Penjagaan Kulit Untuk Lelaki

Penampilan yang bersih dan kulit muka yang bebas masalah bukan sahaja menjadi idaman wanita, tetapi kaum adam juga mendambakan keinginan yang sama. Oleh itu, bukanlah sesuatu yang asing dan pelik sekiranya golongan lelaki menjadikan amalan penjagaan kulit muka sebagai rutin harian.

YOUTH SKINCAREE, Set Penjagaan Muka Yang Sesuai Untuk Lelaki

Kulit muka yang terdedah dengan persekitaran yang tidak bersih, cuaca yang tidak menentu dan terik matahari yang terlampau kuat boleh merosakkan kulit. Lagi-lagi sekiranya anda banyak melakukan aktiviti luar dan selalu terdedah dengan faktor-faktor yang boleh merosakkan kulit.

set penjagaan kulit muka lelaki

Jadi kalau tak nak kulit jadi rosak dan bermasalah, anda sebagai lelaki pun mesti mengambil inisiatif untuk jaga kulit setiap hari supaya kulit sihat dan berseri. Bukan kesalahan ok! Boleh elak dari jerawa batu, jerawat pasir, jerawat nasi dan segala jenis masalah kulit datang menyinggah.

Masalahnya, sebelum ni anda tak pernah pakai apa-apa skincare. Sekarang baru nak cuba-cuba. Takpe-takpe, sebab YOUTH Shaklee Skincare adalah 100% natural dan semulajadi, tidak diuji ke atas haiwan, bebas gluten dan paling penting bebas daripada 1,500 bahan kimia berbahaya dan bahan-bahan yang boleh diragui keselamatannya ke atas kulit kita.

Jadi, walaupun apa jenis kulit yang anda ada sekalipun boleh menggunakan YOUTH SKINCARE dengan yakin sebab ianya sesuai untuk semua jenis kulit.

 

5 Bahan Utama Yang Terkandung Di Dalam Produk Youth Skincare

Berikut adalah merupakan bahan utama yang digunakan di dalam produk YOUTH skincare dimana hanya bahan berkualiti dan bermutu tinggi sahaja yang digunakan.

5 Bahan Utama Yang Terkandung Di Dalam Youth Skincare

1. Muscadine Grape

Polifenol Muscadine Grape yang dalam proses paten melindungi dan memperbaiki sel DNA dalam masa yang sama menghalang kerosakan kolagen dan elastin.

Pssst, muscadine grape ini juga merupakan bahan utama yang terdapat di dalam Vivix. Nak tahu lebih info mengenainya boleh baca disini.

2. Lotus Japonicus

Youth Complex yang dalam proses paten, digabungkan dengan Lotus Japonicus, mengaktifkan protein youth yang penting untuk penjanaan semula sel bagi menghasilkan lebih kolegan, elastin dan fibrilin.

YOUTH Complex dihasilkan bersama dengan Lotus Japonicus dan Schisandra Chinensis Fruit Extract, yang membekalkan lebih banyak nutrien dan tenaga kepada kulit anda secara berstruktur.

3. Apple Stem Cell Extract 

Kajian menunjukkan bahawa Apple Stem Cell Extract mengaktifkan dan
mempercepat pembaharuan sel kulit untuk kulit kelihatan lebih muda.

Ia juga mengekalkan serta memperbaiki tisu kulit supaya kulit anda kelihatan
lebih berseri dan lembut, lebih lama.

4.Schisandra Chinensis Fruit Extract

Herba ini biasanya digunakan di China, Jepun dan Korea untuk melegakan
dan menenangkan keradangan dan kegatalan kulit.

Sesuai untuk semua jenis kulit, Schisandra Chinensis Fruit
Extract menyokong struktur kulit muda dengan menyuburkan kulit dengan
vitamin semulajadi dan antioksidan.

5.Vital Repair+ Complex

Vital Repair Complex+ yang mempunyai pelbagai paten memberikan nutrien
anti oksida dan vitamin-vitamin penting untuk menghalang radikal bebas
yang merosakkan kulit dan menggalakkan tumbesaran sel sihat.

Hanya bahan bermutu dan berkualiti tinggi dipilih untuk dimasukkan sebagai ramuan YOUTH. Sebab itu walaupun ia adalah skincare semulajadi, tapi kesan yang diperolehi adalah sangat cepat berbanding produk lain.

Ok, untuk membuktikannya, jom kita lihat testimoni-testimoni pengguna lelaki yang telah menggunakannya.

Testimoni 1 : Dalam Masa 7 hari, Kulit Lebih Bersih Dan Halus

Testimoni Lelaki Youth_0

Testimoni 2 : Belum sampai sebulan, Kesan Parut Jerawat Semakin Pudar 

testimoni youth skincare2

Tak sungguh tak kata. Rata-rata yang menggunakan Set Youth Skincare semua dah nampak kesan yang ketara pada kulit. Kalau dulu ada tanda-tanda penuaan seperti garis halus kat muka, kini dah makin hilang. Mana yang sebelum ni rasa kulit macam kusam je, pun dah berubah jadi lebih cerah dan bersih. Tentulah lebih hensem juga!

Jadi apa tunggu lagi, cepat-cepat hubungi Jida sekarang untuk mendapatkan Set Youth Skincare anda hari ni.

Berkongsi Kebaikan Untuk Semua.

* RUZIDAH *

013-6691930

 [ ID : 933174 ]

>>Terus ke Whatsapp Klik Sini >> 

Jemput Like Page Saya || Kedai Vitamin Banting-Dengkil-Sepang

Kawasan COD : Kg. Bukit Changgang, Kg. Labohan Dagang, Olak Lempit, Pekan Banting, Langat Murni, Masjid KLIA & Dengkil

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

(Visited 40 times, 1 visits today)

Jida

Assalamualaikum/ Hi! Salam Perkenalan buat semua pembaca Ruzidah.com Nama saya Ruzidah Abdullah ~~ boleh panggil Akak dengan nama Jida. Saya adalah merupakan Pengedar Shaklee (933174) di kawasan Banting-Dengkil-Sepang dan Seluruh Malaysia. =)

You May Also Like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

×
Info/Order/Pertanyaan? Sila Klik Sini
error: Content is protected !!