Shaklee Collagen Powder – Atasi Masalah Kulit Tak Tegang

Suka tak tengok kulit baby ?
Gebu je kan, siap halus mulus lagi. Macam tu lah kulit kita masa kita bayi dulu. Tapi itu dululah.

Apabila usia semakin meningkat kulit kita semakin kurang elastisiti dan semakin kendur. Ini disebabkan oleh satu unsur yang dinamakan kolagen.

Mengapa ini terjadi dan apa kaitannya dengan kolagen pula ?

Kolagen@collagen adalah sejenis protein yang sangat diperlukan oleh tubuh badan untuk menyokong tisu tisu badan kita bagi mengekalkan keremajaan dan keanjalan kulit.
Semasa kita bayi, kandungan kolagen adalah sangat tinggi, sebab itulah kulit bayi lebih anjal dan cantik.

Tapi apabila usia kita melewati 25 tahun dan keatas, penghasilan collagen semakin berkurangan. Bila kurang, tiada apa yang menyokong tisu badan kita tadi. Lama kelamaan , kita boleh nampak adanya kedutan di tepi mata, tangan dan kaki.

Jadi, kalau kolagen dah semakin berkurang dalam badan, macam mana nak buat ? Habislah kulit jadi tak cantik lagi lepas ni ?!

Jangan risau, kita masih boleh ambil kolagen tambahan dari sumber luar contohnya seperti Collagen Powder Shaklee. Kolagen ini bukan sebarang kolagen tau, tapi dihasilkan daripada sumber yang tahan lasak. Khas untuk menampung kehilangan kolagen dari tubuh kita akibat pertambahan usia. Sebab itulah ia dikatakan antara produk collagen terbaik.

Ini bukan Jida saja-saja reka cerita tau. Telah terbukti berkesan pada ramai orang. Lepas diaorang pakai memang nampak ‘wow’ sangat. Tak percaya? Jom tengok testimoni-testimoni di bawah ini.

Testimoni 1

Testimoni shaklee collagen powder

Woww..Semakin TERGODA dan TERUJA nak try Shaklee Collagen Powder..!

TESTIMONI ~credit Nur Zahirah~

” Ade pengguna guna 3 hari kolagen ni ..memang sangat2 best katanya!kulit makin lembut, kesan jerawat makin pudar, sakit badan dah takde, bangun pagi badan bertenaga je, membuang ok je, gastrik dah tak timbul, puasa ok je walaupun minum ESP dan kurma, pecah2 tapak kaki pun dah hilang..ni baru guna kolagen selama 3 hari, 3 sachetttt…memang marvellous!! sgt2 berbaloi!!

Psst…ada IBU MENYUSU yang dah cube.., n alhamdulillah tak mengganggu penyusuan, malah baby lagi suka hisap susu tu..sedap.

Testimoni 2

Testimoni Shaklee Collagen Powder

Testimoni 3

Testimoni Shaklee Collagen Powder

Alhamdulillah, semuanya mendapat hasil yang memuaskan.

Anda juga nak kulit halus dan gebu seperti mereka? Hubungi Jida(0136691930) sekarang. Lagi lama anda tunggu, lagi lamalah nak dapat kulit yang cantik.

Anda pasti tak menyesal cuba Collagen Powder. Best bak hang! Order disini tau. Konsultasi eksklusif akan diberikan pada pelanggan Jida  sahaja.

Berkongsi Kebaikan Untuk Semua.

Ruzidah Abdullah [013-6691930]

Pengedar Shaklee Kawasan Banting, Dengkil & Sepang

Jemput Like Page Saya || Kedai Vitamin

(Visited 157 times, 4 visits today)

Jida

Assalamualaikum/ Hi!
Salam Perkenalan buat semua pembaca Ruzidah.com
Nama saya Ruzidah Abdullah ~~ boleh panggil Akak dengan nama Jida.
Saya adalah merupakan Pengedar Shaklee (933174) di kawasan Banting-Dengkil-Sepang dan Seluruh Malaysia. =)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

error: Content is protected !!