Suplemen Semulajadi Untuk Sakit Lutut

Bila sakit lutut menyerang, nak buat apa-apa pun dah terbatas. Nak berdiri lama, nak naik tangga dan nak berjalan jauh semua tak boleh.

Dan yang pasti, nak beribadah pun tak selesa. Mungkin juga perlu solat dikerusi. Kasihan kan macam tu?

Walaupun kadang-kadang mak kita tak pernah nak cerita kesakitan yang mereka hadapi, tapi sebagai anak kita perlulah ambil tahu masalah mereka. Sifat seorang ibu ni, diaorang suka simpan sendiri agar anak tak susah hati. Sebab itu, dua tiga hari sekali tanya lah khabar mereka.

Bagaimana sakit lutut boleh terjadi?

Sakit lutut adalah masalah kesakitan yang melibatkan struktur tulang yang mungkin berpunca daripada sendi (femur, tibia, fibula), tempurung lutut (patela) atau ligamen dan tulang rawan lutut (meniskus). Sakit lutut boleh terkena kepada semua peringkat umur bergantung kepada keadaan atau aktiviti setiap individu.

Apa yang anda akan buat sekiranya anda atau orang yang anda sayang ada masalah ini?

Sekiranya ada berikanlah Vivix buat mereka. VIVIX adalah ikhtiar terbaik untuk mengatasi masalah sakit lutut.

suplemen untuk sakit lutut

Bagaimana Vivix Membantu?

1 . Memperbaiki DNA

Kebanyakan produk kesihatan hanya membantu sehingga ke tahap sel, tetapi Vivix mampu membantu sehingga ke tahap DNA. Ia bukan mengubah DNA tetapi memperbaiki dan merawati DNA yang bermasalah

2 . Memperbaiki tenaga

  • Vivix dapat membantu menguatkan sel tubuh dan meningkatkan fungsi otak, jantung, imun sistem dan sendi.  Vivix juga terkenal sebagai anti penuaan terhebat.

Vivix ini mengandungi Elderberry yang digunakan secara tradisional untuk mengatasi masalah arthritis. Jadi sebab itulah sakit lutut boleh hilang.

Jemput baca testimoni pengguna Vivix di bawah.

TESTIMONI : Badan Rasa Ringan Dengan Vivix, Tiada Masalah Nak Solat.

testimoni vivix untuk sakit lutut

Dah habis sebotol, mak kata badan rasa ringan je..nak solat pun takde masalah..tidak sebelum ni nak solat tu lutut sakit.

Berat badan pun turun..tu yang dia suka..nak repeat lagi..

Aah kalau tak, mmg nak naik tangga, turun tangga sakit..nak rukuk pun susah…solat duduk..tp alhamdulillah..skrg dah ok sangat..

Syukur. Memang gembira sangat rasa bila mak atau ayah yang kita sayang tidak lagi menderita sakit lutut dan kesihatannya bertambah baik. Alhamdulillah, berikhtiarlah selagi boleh.

Sekiranya anda sedang mencari penawar untuk masalah lutut mak ayah atau diri sendiri, sudah tiba masanya anda menghubungi Jida di talian 013-6691930. Semakin cepat anda bertindak, inshaallah semakin kurang penderitaan yang ibu-bapa atau anda sendiri alami. Rugi kalau anda tak cuba alternatif ini.

Nak lagi mudah, klik pada butang “ORDER SEKARANG” dibawah ini sahaja, anda boleh membuat pesanan terus kepada Shaklee.

Order-Sekarang-300x63

Apapun kalau nak dapat lebih info mengenai Vivix, kontek nombor Jida di bawah ni ye.

Berkongsi Kebaikan Untuk Semua.

Ruzidah Abdullah [013-6691930]

Pengedar Shaklee Kawasan Banting, Dengkil & Sepang

Jemput Like Page Saya || Kedai Vitamin

(Visited 102 times, 2 visits today)

Jida

Assalamualaikum/ Hi!
Salam Perkenalan buat semua pembaca Ruzidah.com
Nama saya Ruzidah Abdullah ~~ boleh panggil Akak dengan nama Jida.
Saya adalah merupakan Pengedar Shaklee (933174) di kawasan Banting-Dengkil-Sepang dan Seluruh Malaysia. =)

2 thoughts on “Suplemen Semulajadi Untuk Sakit Lutut

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

error: Content is protected !!