Suplemen Untuk Warga Emas

Apa khabar lah agaknya ibu dan ayah dikampung? Sihatkah mereka? Ya, selalu kan kita terlintas wajah ibu ayah di fikiran.

warga emas

Dengan tuntutan kerja dan keluarga, kadang-kadang kita tak mampu untuk kerap menziarahi mereka. Dengan usia mereka yang mungkin sudah melebihi 50 tahun dan ke atas, biasanya muncul lah beberapa penyakit yang sinonim dengan warga emas contohnya sakit lutut, semput, penglihatan kabur dan juga penyakit-penyakit berisiko yang lain.

Jadi, apa perlu buat bagi menjaga kesihatan mereka?

Selain daripada mendapatkan rawatan di klinik atau hospital, anda juga boleh berikhtiar untuk memberikan suplemen kepada mereka agar tahap kesihatan mereka di tahap yang terbaik dan mereka dapat melakukan aktiviti dengan cergas.

Terdapat beberapa suplemen yang sesuai untuk diberikan pada warga emas (mengikut keadaan kesihatan mereka), tapi yang terbaik, tentulah Vivix.

Kenapa Vivix Paling Sesuai Untuk Warga Emas?

keistimewaan vivix

Salah satunya ialah sebab, dengan Vivix kita tak perlu menelan berjenis-jenis pil yang lain. Cukup dengan satu sudu Vivix setiap hari.

Sebab itu, Vivix juga mempunyai manfaat lain seperti :-

1. Ia menyokong kesihatan keseluruhan tubuh badan termasuk jantung, sendi, sistem peredaran darah, mata yang sihat, imuniti serta kecergasan.

2. Vivix membantu mengaktifkan mitokondria iaitu tapak jana tenaga dalam setiap sel tubuh badan kita. Sebab tu mereka yang makan Vivix akan rasa cergas bertenaga.

3. Vivix menggalakkan ransangan penuaan yang sihat
Maksudnya walaupun tubuh badan kita akan menua, ia menua secara sihat. Jangan salah anggap kalau ambil Vivix kita takkan akan tua. Bukan macam tu. Ada beza dengan menjadi tua dan tua secara sihat. Sekurang-kurangnya tiada penyakit yang ‘mengiringi’ proses penuaan kita itu.

4. Vivix juga membantu mengurangkan insiden bagi penyakit Alzheimer (nyanyuk) yang kerap berlaku pada warga emas

5. Bagi mereka yang mengidap penyakit seperti diabetes, darah tinggi, sakit sendi, atau penyakit yang biasa menyerang golongan berusia, Vivix membantu mengurangkan komplikasi dan ketakselesaan akibat penyakit-penyakit tersebut

Sebenarnya, banyak lagi khasiat dan kebaikan Vivix. Kalau nak tahu kena cuba dan rasa sendiri. Vivix memang menjadi pilihan anak-anak untuk dihadiahkan kepada ibu bapa mereka.

Jemput baca entri terdahulu: Cegah Penyakit Nyanyuk di Peringkat Awal, Sebelum Lupa Nama Sendiri  dan juga, testimoni  : Khasiat dan Keistimewaan Vivix Shaklee, Jana Kecergasan Diri

Harga Vivix Shaklee:

Bersesuaian dengan kesannya yang memberi pelbagai manfaat selepas pengambilan, harga Vivix Shaklee adalah RM475 sebotol. Jika hendak dibandingkan dengan kos anda melabur dengan berulang-alik untuk mendapatkan rawatan di klinik, rasanya mungkin belanja yang perlu dikeluarkan untuk mendapatkan Vivix jauh lebih berbaloi. Sebabnya, bukan setakat dapat membantu mengatasi masalah kesihatan, malah dapat juga meningkatkan kecergasan.

Tapi, kalau nak dapat harga lebih murah, anda bolehlah pertimbangkan untuk join ahli Shaklee. Jangan risau, ahli tak semestinya kena menjual, join untuk makan sendiri pun dah cukup berbaloi, dapat nikmati harga ahli yang jauh lebih murah dan dapat consultation seumur hidup daripada saya.

Dengan pembelian 2 botol Vivix, anda akan dapat :-

  1. FREE Membership
  2. FREE Postage
  3. Cash Back/ Bonus yang akan dibayar bulan berikutnya.

Bertindaklah sekarang sebelum masalah kesihatan menjadi semakin serius. Cepat-cepat hubungi Jida di 013-6691930 untuk membuat tempahan anda. Jangan bertangguh demi kesihatan ibu bapa sendiri. Menyesal kemudian tiada gunanya lagi.

Untuk pembelian secara online, boleh klik sini ya!

Order-Sekarang-300x63

Berkongsi Kebaikan Untuk Semua.

Ruzidah Abdullah

Jemput Like Page Saya || Kedai Vitamin Banting-Dengkil-Sepang

(Visited 311 times, 10 visits today)

Jida

Assalamualaikum/ Hi!
Salam Perkenalan buat semua pembaca Ruzidah.com
Nama saya Ruzidah Abdullah ~~ boleh panggil Akak dengan nama Jida.
Saya adalah merupakan Pengedar Shaklee (933174) di kawasan Banting-Dengkil-Sepang dan Seluruh Malaysia. =)

8 thoughts on “Suplemen Untuk Warga Emas

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

error: Content is protected !!