[ Testimoni ] : Isteri Berjaya Hamil, Setelah 10 Tahun Menunggu

Penantian selama 10 tahun untuk mengandung lagi memang penantian yang cukup lama. Walaupun sudah dikurniakan seorang cahaya mata, tetapi apabila ingin menambah bilangan ahli keluarga macam susah pula mahu lekat.

Itulah yang terjadi pada Encik Daud Mohamad (33 tahun), yang mana telah berkahwin 11 tahun yang lalu dan dikurniakan seorang anak kini berumur 10 tahun.

Setiap kali berjumpa dengan adik beradik dan saudara maranya. Soalan yang pertama ditanya mesti soal anak.

Bila lagi nak tambah anak? Takkan sorang je? Merancang ke? 

Begitulah soalan cepu emas dari orang terdekat yang kadang-kadang boleh menguji kesabaran juga kalau terlalu kerap ditanya. Lagi-lagi bagi pihak isteri. Boleh jadi stress dibuatnya. Ya, kalau situasi ni kena dekat Jida pun, memang boleh jadi emotional juga. Sedih tau.

Jawapan yang biasa Encik Daud Mohamad berikan bila ada yang bertanya

belum ada rezeki lagi dan Allah sebaik-baik perancang

Ye lah, bukannya tak nak mengandung dan bersalin. Tapi, belum ada rezeki. Malah, apabila Encik Daud dan isteri buat pemeriksaan pun, doktor dah mengesahkan yang mereka berdua tiada masalah.

Alkisah bagaimana boleh mengandung ialah bila mana Encik Daud dan isteri mengamalkan Vivix secara konsisten selama sebulan lebih dan akhirnya isteri beliau berjaya hamil setelah 10 tahun menunggu.

testimoni vivix berjaya hamil

Alhamdulillah, asbab minum Vivix dan dengan Izin Allah juga.

Berkat kesabaran dan doa yang tak pernah putus. InsyaAllah Encik Daud sekeluarga bakal menimang cahaya mata yang kedua pada bulan Julai 2017 nanti. Jida doakan semoga segalanya dipermudahkan. InshaAllah.

Bagi mereka yang belum dikurniakan anak. Cubalah Vivix sebagai ikhtiar. Vivix ni berfungsi untuk memperbaiki sel-sel tubuh kita yang rosak akibat dari pemakanan yang tak seimbang, radikal bebas dan gaya hidup yang tidak sihat. InsyaAllah apabila sel-sel tubuh kita elok, kesihatan kita bertambah baik. Dan pengambilan Vivix dapat membantu meningkatkan kesihatan kita secara menyeluruh. InsyaAllah.

Berminat untuk dapatkan Vivix? Hubungi Jida di talian 013-6691930 sekarang. Konsultasi eksklusif akan diberikan istimewa pada pelanggan Jida.

Untuk info, anda juga boleh membuat pembelian secara online, hanya klik pada “ORDER SEKARANG” dibawah ini sahaja, anda boleh membuat pesanan terus kepada Shaklee.

Order-Sekarang-300x63
Klik Sini

Berkongsi Kebaikan Untuk Semua.

Ruzidah Abdullah

Pengedar Shaklee Kawasan Banting, Dengkil & Sepang

Jemput Like Page Saya || Kedai Vitamin

(Visited 42 times, 1 visits today)

Jida

Assalamualaikum/ Hi!
Salam Perkenalan buat semua pembaca Ruzidah.com
Nama saya Ruzidah Abdullah ~~ boleh panggil Akak dengan nama Jida.
Saya adalah merupakan Pengedar Shaklee (933174) di kawasan Banting-Dengkil-Sepang dan Seluruh Malaysia. =)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

error: Content is protected !!