Testimoni Nutriferon : Tingkatkan Imunisasi Ketika Kena Chicken Pox

Teringat lagi masa belajar di Matrikulasi, Jida dijangkiti penyakit Chickenpox ni daripada rakan sebilik. Masa tu rasa seksanya. Walaupun dapat cuti sakit(MC) 8 hari dari doktor yang merawat, tapi kena pulak masa exam Muet. Datang-datang je lepas 8 hari, terus pergi attend test.

Bagi korang yang tidak pernah kena chickenpox, ini dia sedikit info mengenainya:-

Chickenpox juga lebih dikenali sebagai penyakit cacar air. Ianya adalah jangkitan biasa yang berlaku di kalangan kanak-kanak atau orang dewasa dan disebabkan oleh sejenis virus yang dikenali sebagai virus varicella. Virus ini juga adalah adalah virus sama yang menyebabkan kayap. Ia merupakan penyakit yang senang berjangkit dan boleh merebak dari seorang ke seorang yang lain. Seseorang yang dijangkiti virus ini akan mengalami demam dan timbul ruam lepuh (blisters).

OK lah tak mau sambung lagi cerita masa muda remaja yang telah berlalu. Hari ni nak bagi testimoni pengguna yang menggunakan Nutriferon semasa di jangkiti Chickenpox.

~~ KLIK SINI untuk mengetahui apakah bahan-bahan yang terkandung di dalam Nutriferon.

TESTIMONI 1 : Chickenpox  CEPAT HILANG selepas guna Nutriferon.

Lihatlah wajah puan yang dibawah ini. Teruk jugak kulit wajahnya setelah kena chickenpox. Mahu tinggal kesan yang tidak diingini sekiranya tidak dirawat dengan baik.

Chickenpox-nutriferon

Testimoni 2 : Nutriferon TINGKATKAN IMUNISASI di saat virus Chickenpox menyerang.

Chickenpox-nutriferon

Suami kena chicken pox yang amat teruk, tiada daya saya melihatnya. Nutriferon antara suplemen yang sangat membantu ketika saat getir ni untuk tingkatkan sistem imunisasi dia melawan chicken pox.

Kalau anda perasan, kebanyakan bayi/kanak-kanak yang mengalami jangkitan chickenpox , masalah yang dialami tidak serius dan kesan jangkitan juga cepat hilang. Namun bagi orang dewasa boleh menjadi lebih serius malah meninggalkan kesan parut yang lebih banyak. Maka, sekiranya anda mengenali sesiapa yang sedang dijangkiti Chickenpox, cepat-cepat cadangkan mereka supaya mengambil ‘NUTRIFERON’ sebelum terlambat.

TAIP < SAYA NAK NUTRIFERON> ke 013-6691930 untuk maklumat lanjut.

KLIK SINI untuk mengetahui Kelebihan dan Keistimewaan menjadi Ahli !

(Visited 269 times, 12 visits today)

Jida

Assalamualaikum/ Hi!
Salam Perkenalan buat semua pembaca Ruzidah.com
Nama saya Ruzidah Abdullah ~~ boleh panggil Akak dengan nama Jida.
Saya adalah merupakan Pengedar Shaklee (933174) di kawasan Banting-Dengkil-Sepang dan Seluruh Malaysia. =)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

error: Content is protected !!