Testimoni Shaklee Collagen Powder, Muka Lebih Lembap Dan Bersih

Seharian bekerja di dalam persekitaran berhawa dingin boleh menyebabkan kulit kering dan menggelupas. Rasa macam kasar je kulit kering ni. Bila kita di dalam ofis begini, kena lah rajin-rajin sapu losyen supaya kulit mendapat lembapan sentiasa. Kalau tak berapa rajin nak sapu losyen, bolehlah korang cuba Shaklee Collagen Powder ni.

ramuan collagen powder shaklee

Kolagen adalah bahan yang menjadikan kulit kita elastik, lebih lembap dan bersih. Badan kita, secara semulajadi menghasilkan kolagen, namun akan berkurangan mengikut peningkatan usia. Selain itu, amalan merokok, kerap terdedah kepada cahaya matahari dan pemakanan yang tidak seimbang juga boleh mengurangkan penghasilan kolagen daripada badan.

Oleh kerana itu, untuk mendapat kolagen tambahan, anda disarankan untuk menggunakan Shaklee Collagen Powder yang mana dapat membantu anda mendapat manfaat-manfaat berikut :-

  • Anti penuaan – mengecilkan liang pori yang kelihatan, menghilangkan kedutan dan mengurangkan garis halus
  • Mengembalikan keanjalan kulit – menjadikan kulit lebih tegang, anjal dan lembut
  • Meningkatkan pergerakan – menyokong kesihatan sendi dan tulang
  • Menyubur – menjadikan rambut lebih sihat, tidak mudah gugur dan bercabang serta tebal dan bersinar
  • Menegang – membantu menegang dan menganjalkan payudara dan punggung
  • Mencerah – mengurangkan pigmentasi, jeragat dan tona kulit tidak sekata
  • Melembap – Melembapkan kulit bagi mengurangkan kulit kering dan rasa gatal

Berikut adalah testimoni pengguna Shaklee Collagen Powder yang Jida ingin share dengan anda semua.

Testimoni #1 Shaklee Collagen Powder : Rambut Kurang Gugur, Jeragat Makin Pudar

Testimoni shaklee collagen powder

” Dulu saya makan. Masa saya makan dulu saya perasan rambut saya lg lebat. Susah gugur..

Mak saya pn makan. Makan dengan sangat konsisten. Dah masuk 4 atau 5 kotak rasenye. Dulu muka mak saya berjeragat teruk. Sekarang ni kalau tgk sekali imbas memang dah tak nampak langsung muka bercapuk tu. Kawan-kawan dia pun ramai tegurm Plus, kulit muka dah nampak lebih bersih dan cerah. Ini kisah benar.

Testimoni #2 Shaklee Collagen Powder : Muka Lembap, Parut Hilang dan Sengal Lutut Tiada Lagi.

Testimoni shaklee collagen powd

Saya makan ? baru nk masuk kotak ke 3 .. Mkn sbb muka salah pakai produk, jd sgt kering, & teruk. Mkn kolagen hari ke 3, terus muke lembap je rase. Hilang serta merta kulit kering mncengkam tu. Parut makin hilang, kulit lembap2, & sakit sengal lutut pgg takde dah! Sangat best & berkongsi dgn kwn. Kwn pun dah repeat 2 kotak da.. Heheh! Suke sgt kolagen shaklee! Sangat superb!!?

Nampak kan bagaimana hasilnya setelah konsisten mengamalkan Shaklee Collagen Powder. Alhamdulillah, semuanya mendapat kesan yang positif pada diri mereka.

Selain untuk kulit, Shaklee Collagen Powder juga berkesan untuk membantu masalah sendi dan lutut. Anda boleh baca mengenainya di dalam entri Jida yang terdahulu di sini.

Harga Shaklee Collagen Powder:

Bersesuaian dengan kesannya yang memberi pelbagai manfaat selepas pengambilan, harga Shaklee Collagen Powder adalah RM298 sekotak. Tapi, kalau nak dapat harga lebih murah, korang bolehlah pertimbangkan untuk join ahli Shaklee. Jangan risau, ahli tak semestinya kena menjual, join untuk makan sendiri pun dah cukup berbaloi, dapat nikmati harga ahli yang jauh lebih murah dan dapat consultation seumur hidup daripada saya.

Collagen Powder boleh dibeli dengan dua pilihan berikut:

Pilihan 1

BELI 6 kotak Shaklee Collagen Powder dan anda akan dapat :-

  • FREE membership (JIMAT RM69)
  • FREE postage
  • BONUS TUNAI RM100++ (Shaklee bank in pada bulan berikutnya)
  • Diskaun 20% DARI harga pasaran

Pilihan 2

BELI 3 kotak Shaklee Collagen Powder dan anda akan dapat :-

  • FREE membership (JIMAT RM69)
  • FREE postage
  • BONUS TUNAI RM35++ (Shaklee bank in pada bulan berikutnya)
  • Diskaun 20% DARI harga pasaran

Jika anda rasa anda ingin kulit yang cantik, bersih dan sihat, sudah tiba masanya untuk anda menghubungi Jida di 013-6691930.

Sekiranya anda ingin membuat pembelian secara online, boleh klik sini ya!

order-now-esellBerkongsi Kebaikan Untuk Semua.

Ruzidah Abdullah [013-6691930]

Jemput Like Page Saya || Kedai Vitamin Banting-Dengkil-Sepang

(Visited 65 times, 1 visits today)

Jida

Assalamualaikum/ Hi!
Salam Perkenalan buat semua pembaca Ruzidah.com
Nama saya Ruzidah Abdullah ~~ boleh panggil Akak dengan nama Jida.
Saya adalah merupakan Pengedar Shaklee (933174) di kawasan Banting-Dengkil-Sepang dan Seluruh Malaysia. =)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

error: Content is protected !!