Testimoni Shaklee Collagen Powder, Pigmentasi Pudar Setelah Amalkan

Kolagen adalah bahan yang menjadikan kulit kita elastik, kuat dan bersih. Badan kita, secara semulajadi menghasilkan kolagen, namun akan berkurangan mengikut peningkatan usia. Selain itu, amalan merokok, kerap terdedah kepada cahaya matahari dan pemakanan yang tidak seimbang juga boleh mengurangkan penghasilan kolagen daripada badan.

Kebaikan kolagen yang lain selain daripada awet muda ialah ia juga membantu meningkatkan metabolisma. Makin berusia metabolisma makin menurun. Haaa yang rasa-rasa dah umur 30 ke atas ni dah tahap wajib amik colagen tau. Metabolisma rendah adalah salah satu faktor yang menyebabkan berat badan senang naik.

Sempena bulan promosi Shaklee Collagen Powder, Jida nak belanja korang satu gambar testimoni pengguna yang telah menggunakan Shaklee Collagen Powder dan berpuas hati dengan hasilnya.

testimoni Collagen

“Pic dua2 ni mmg pic asli.. Xpakai make up ke apa.. Sebab tu korang bleh tgok lagi kesan pigmentasi yg semakin samar2 tuh.. Kalo sekiranya sy apply fondation mmg kesan tuh hilang rata je ngan kulit.. Dulu kakak sy sndiri slalu suh sy guna naturactor bagai hehehe. Cuma sy rasa masih pelik kalo bersih tang2.. Dah bertahun2 ngan jeragat nih.. Semakin teruk bila mengandung.. Menjadi2.

Jadi sy amik keputusan.. Biarlah sy tunggu hilang sndiri je dgn supplement shaklee nih..xyah susah2 nak smbunyikn..sebab sy yakin ia akan hilang. Btw umo sy masih 24tahun(salam perkenalan.. Sy mama 3anak kecil :P. ramai plak dok pm sy panggil kakak…segan hikhik).

Kesan utama collagen nih.. Sgt terasa kulit kita lembuttt je. Semakin cerah bukan kat muka je.. Tp semua2. Kesan calar2,sunburn..semua xde dah..sebab dulu sy nih mmg ahli persatuan..aktif berjemur,berkhemah sana sini. ( baru suami ckp td haha. Sebab dia xnak tegur sebelum ni takut sy upload pic sndiri. Pdhl pic sndiri kat fb pun jarang nak kuar )”

Nampak kan bagaimana hanya dengan 3 kotak kolagen, pori nya makin mengecil, kulit makin gebu dan putih, jeragat semua pudar dan hampir tidak kelihatan..muka pun tak berminyak. Best sangat.

Harga Shaklee Collagen Powder:

Bersesuaian dengan kesannya yang memberi pelbagai manfaat selepas pengambilan, harga Shaklee Collagen Powder adalah RM298 sekotak. Tapi, kalau nak dapat harga lebih murah, korang bolehlah pertimbangkan untuk join ahli Shaklee. Jangan risau, ahli tak semestinya kena menjual, join untuk makan sendiri pun dah cukup berbaloi, dapat nikmati harga ahli yang jauh lebih murah dan dapat consultation seumur hidup daripada saya.

Collagen Powder boleh dibeli dengan dua pilihan berikut:

Pilihan 1

BELI 6 kotak Shaklee Collagen Powder dan anda akan dapat :-

  • FREE membership (JIMAT RM69)
  • FREE postage
  • FREE 1 BOX kolagen Shaklee (JIMAT RM298)
  • BONUS TUNAI RM100++ (Shaklee bank in pada bulan berikutnya)
  • Diskaun 20% DARI harga pasaran

Pilihan 2

BELI 3 kotak Shaklee Collagen Powder dan anda akan dapat :-

  • FREE membership (JIMAT RM69)
  • FREE postage
  • BONUS TUNAI RM35++ (Shaklee bank in pada bulan berikutnya)
  • Diskaun 20% DARI harga pasaran

Jika anda rasa anda ingin kulit yang cantik, bersih dan sihat, sudah tiba masanya untuk anda menghubungi Jida di 013-6691930. Lagipun, tak berapa lama lagi dah nak raya kan. Tak perlu nak bersolek sakan di hari raya pun mesti ada yang menegur nanti.  Jangan menyesal tak beli masa promo ni.

Untuk pembelian secara online Collagen Powder, boleh klik sini ya!

order-now-esellBerkongsi Kebaikan Untuk Semua.

Ruzidah Abdullah [013-6691930]

Jemput Like Page Saya || Kedai Vitamin Banting-Dengkil-Sepang

(Visited 135 times, 2 visits today)

Jida

Assalamualaikum/ Hi! Salam Perkenalan buat semua pembaca Ruzidah.com Nama saya Ruzidah Abdullah ~~ boleh panggil Akak dengan nama Jida. Saya adalah merupakan Pengedar Shaklee (933174) di kawasan Banting-Dengkil-Sepang dan Seluruh Malaysia. =)

You May Also Like

5 thoughts on “Testimoni Shaklee Collagen Powder, Pigmentasi Pudar Setelah Amalkan

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

error: Content is protected !!