Testimoni Vitamin C Dan ESP (Selepas 9 Bulan Guna)

Sesetengah orang merasakan 9 bulan adalah tempoh yang lama. Kalau boleh, bab-bab cantik semua nak cepat. Tak kisah lah guna apa cara, janji kesannya lepas sehari dua pakai dah nampak.

Ishh, tak betul tu. Nak cantik pun kena lah sabar. Kitakan nak cantik cara yang selamat untuk diri dan masa depan kan. Kalau dapat cantik cepat tapi ada kesan jangka panjang pula pada diri kita kan ke tak best tu.

Lihat sahaja perkongsian dari pengguna setia Vitamin C dan ESP ( Set Kulit Cantik Basic) ini.

Testimoni Vitamin C dan Esp

Beliau telah mengamalkan Vitamin C dan ESP secara konsisten selama 9 bulan dan masih lagi mengambilnya sehingga sekarang . Alhamdulillah, lihat sahajalah kulit beliau yang makin cantik dan sihat itu. Dengan izin Allah dan asbab penggunaan produk Shaklee yang selamat, semulajadi dan berkesan, kulit beliau menjadi semakin cerah, bersih dan gebu.

Jadi kat sini, Jida nak rekemen kat anda semua supaya konsisten dua vitamin yang baik untuk kesihatan kulit ini. Berikut adalah fungsi-fungsi yang terkandung di dalamnya.

1. Vitamin C

Vitamin C memang diketahui umum mempunyai kebaikan untuk kulit kerana ia dapat membentuk meransang kolegen dalam kulit. Kolagen adalah sebatian asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan. Oleh itu, jika kolagen dalam kulit anda berkurangan, ia akan menimbulkan kedutan pada kulit.

Vitamin C juga merupakan antioksidan yang hebat dalam melawan penuaan sel kulit. Pengambilan Vitamin C setiap hari dapat melambatkan penuaan, menjadikan kulit anda lebih cerah dan menyekat pembentukan pigmentasi pada kulit. Pigmentasi merupakan punca tercetusnya jeragat. Kebaikan vitamin C yang lain ialah:

  •  Melancarkan peredaran darah sehingga kulit kelihatan lebih segar.
  • Merawat jerawat di wajah dan badan.
  • Kulit yang sekata, cerah dan lembab.

2. Energizing Soy Protein (ESP)

25 peratus daripada tubuh badan manusia dibina daripada protein. Contohnya seperti kuku, kulit dan otot-otot adalah berasal daripada protein. Bila kita mengambil protein, organ penghadaman akan memproses dan memecahkannya kepada asid amino dan dihantar kedalam darah seterusnya dibawa keseluruh badan. Sel-sel badan akan memilih asid-asid amino yang diperlukan untuk membina tisu-tisu badan yang baru, antibodi, hormon, enzim dan sel-sel darah. Oleh itu protein adalah amat-amat penting untuk kulit dan tubuh yang sihat dan cantik.

Protein merupakan bahan utama yang digunakan untuk menggantikan sel-sel yang telah mati.

  • Kebanyakkan sel-sel darah putih diganti setiap 10 hari.
  • Sel-sel dalam lapisan saluran usus dan platlet darah diganti setiap 4 hari.
  • Sel-sel kulit diganti setiap 24 hari.
  • Lebih daripada 98 peratus molekul dalam badan diganti sepenuhnya setiap tahun!.

Sebab itulah, apabila anda mengamalkan kedua-dua produk ini secara konsisten anda akan melihat keberkesanannya seperti pengguna di atas dan juga pengguna yang lain-lain ini.

Testimoni 2 

Testimoni vitamin gebu

Testimoni 3

Kulit gebu dengan shaklee

Best kan bila kulit wajah kita menjadi lebih cantik dan berseri. Make up nipis-nipis pun dah cantik dah. Natural beauty gitu.

Inilah masa jika anda mahu tampil cantik dan berseri secara semulajadi. Cepat-cepat hubungi Jida hari ini. Tekan je nombor berikut ye. Lagi cepat anda bertindak, lagi cepat hasilnya anda akan dapat.

* RUZIDAH *

013-6691930

 [ ID : 933174 ]

>>Terus ke Whatsapp 

Jemput Like Page Saya || Kedai Vitamin Banting-Dengkil-Sepang

Untuk pembelian Vitamin C dan ESP menggunakan kad kredit/ kad debit, anda boleh menekan ikon dibawah ini.

Order-Sekarang-300x63

Berkongsi Kebaikan Untuk Semua.

Pengedar Shaklee Kawasan Banting, Dengkil & Sepang

(Visited 4 times, 1 visits today)

Jida

Assalamualaikum/ Hi! Salam Perkenalan buat semua pembaca Ruzidah.com Nama saya Ruzidah Abdullah ~~ boleh panggil Akak dengan nama Jida. Saya adalah merupakan Pengedar Shaklee (933174) di kawasan Banting-Dengkil-Sepang dan Seluruh Malaysia. =)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

×
Info/Order/Pertanyaan? Sila Klik Sini
error: Content is protected !!