[ Testimoni Vitamin C ] Kulit Lebih Cerah Sekata

Seminggu dua ni panas bukan main. Musim panas el nino katanya bulan ni. Nak duduk di luar lama-lama macam tak sanggup rasanya.

Bunga yang Jida tanam kat luar pun dah start kuning-kuning kelayuan sebab terlampau panas dan tuannya pula sibuk je memanjang. Kasihan diaorang tidak dipedulikan. Huhu. Ok, saya insaf, petang ni saya bagi air banyak-banyak ya.

Macam itu juga lah kita, kalau selalu terkena panas matahari lagi-lagi cuaca panas lit-lit (baca : panas melampau) macam sekarang.  Boleh jadi hangus dibuatnya.

Cara Jida senang saja, hari-hari konsisten ambil Vitamin C dan minum cukup air kosong. Baru lah kulit wajah kekal terjaga walaupun sibuk menguruskan kerja sepanjang hari.

Banyak sebab kita perlu ambil suplemen dalam kehidupan, selain daripada nak kulit cantik dan sihat secara luaran. Secara tak langsung, ia juga membantu kesihatan dalaman.

Kalau boleh, Jida juga ingin jadi sebahagian daripada mereka yang sudah mengambil vitamin C secara konsisten ini. Lihatlah kesan yang telah mereka alami ni. Semuanya hasil daripada mengamalkan Vitamin C Shaklee.

testimoni vitamin c kulit

Testimoni vitamin c jerawat nanah

Vitamin C Testimoni

Inshaallah, kalau diambil setiap hari tanpa culas, hasilnya memang terbaik. Tak payah dah nak make up tebal-tebal atau buat rawatan pemutihan yang mungkin beri kesan buruk pada kesihatan.

Elakkan daripada memilih untuk cantik cepat tapi beri kesan jangka panjang. Pilihlah yang semulajadi dan selamat pada tubuh badan.

Jadi, apa tunggu lagi? Cepat-cepat hubungi Jida di talian 013.6691930.

Berkongsi kebaikan Untuk Semua.
Pengedar Vitamin Anda
Ruzidah Abdullah (SID : 933174)

(Visited 126 times, 7 visits today)

Jida

Assalamualaikum/ Hi!
Salam Perkenalan buat semua pembaca Ruzidah.com
Nama saya Ruzidah Abdullah ~~ boleh panggil Akak dengan nama Jida.
Saya adalah merupakan Pengedar Shaklee (933174) di kawasan Banting-Dengkil-Sepang dan Seluruh Malaysia. =)

2 thoughts on “[ Testimoni Vitamin C ] Kulit Lebih Cerah Sekata

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

error: Content is protected !!