Testimoni Vivix Shaklee : Bacaan Kencing Manis Turun dari 15.5 ke 4.8, selepas 7 bulan

Paras Gula turun dari 15.4 ke 4.8 dalam masa 7 bulan
Paras Gula turun dari 15.4 ke 4.8 dalam masa 7 bulan

Encik R Jitendra merupakan penghidap Diabetes sejak 14 tahun yang lalu. Kadar gula dalam darah telah menurun kepada 4.8 dan beliau telah bebas dari Diabetes. Kata beliau. Kini saya dapat menikmati kehidupan saya dengan penuh gembira dan hebat, Terima kasih VIVIX.

Penyakit kencing manis atau diabetes adalah antara penyakit yang sangat popular di kalangan rakyat Malaysia bahkan juga di seluruh dunia. Punca penyakit ini antaranya terlalu banyak mengambil makanan manis dan tidak berkhasiat, kurang bersenam, cara hidup tidak sihat serta pemakanan tidak seimbang.

Dalam Vivix Shaklee ada ramuan yang dipanggil resveratrol iaitu daripada buah anggur muscadine, serta Knotweed Jepun. (Selain ramuan asas purple carrot dan elderberry).

Bagaimana Resveratrol Membantu Pesakit Diabetes?

1) Meningkatkan sensitiviti tubuh terhadap hormon insulin.
Rintangan insulin adalah satu daripada faktor penyumbang utama diabetes. Jika sensitiviti tubuh terhadap insulin dapat ditingkatkan, kita boleh memberhentikan diabetes.

Apabila tubuh kita hilang sensitiviti terhadap insulin, tubuh akan keluarkan lebih banyak insulin untuk mengawal aras gula dalam darah. Jadi, resveratrol pula mampu meningkatkan sensitiviti tubuh kita terhadap insulin. Oleh itu, mengurangkan amaun insulin yang diperlukan untuk mengawal aras gula darah.

2) Mengaktifkan enzim yang sangat berkuasa dalam tubuh kita.
Untuk mencegah atau menyembuhkan diabetes, satu enzim yang dikenali sebagai enzim SIRT1 mestilah diaktifkan yang mana enzim ini bertanggungjawab terhadap rembesan hormon insulin dan tahap sensitivitinya.

Lagi testimoni daripada pengguna-pengguna yang juga mempunyai penyakit diabetis Testimoni kencing manis vivix

Ini buku checkup abah saya. Abah saya ni memang takde pantang. Kadang-kadang sehari tu sampai 3x bancuh kopi. Makan nasi memang berpinggan-pinggan. Ni semua memang musuh utama kencing manis la kan..

Hari tu bila sedar, kaki dia dari sehari ke sehari kaki dia menjadi hitam, plus ujian diebetis tak pernah bawah 10, doktor pun dah suruh inject insulin setiap hari, barulah menggelebah nak cari alternatif lain. Saya pun cadangkan Vivix.

Sekarang vivix yang abah minum belum habis sebotol. Tapi, report kesihatan abah memang memeranjatkan. Dari 4x ujian darah yang dibuat sehari, hanya sekali je yang lebih 10. Itupun sebab dia makan nasi berpinggan-pinggan macam biasa. Alhamdulilah.

Berminat untuk membuat pembelian secara online? Hanya click gambar ‘Esell’ di bawah ini.

esell-shaklee-logo

Nak dapatkan vivix dengan harga yang lebih Jimat ? Klik sini untuk Daftar Ahli.

Sebarang pertanyaan atau nak tahu maklumat lanjut, hubungi nombor ini.

SIGNATURE RUZIDAH COM-SMALL

 

(Visited 449 times, 7 visits today)

Jida

Assalamualaikum/ Hi!
Salam Perkenalan buat semua pembaca Ruzidah.com
Nama saya Ruzidah Abdullah ~~ boleh panggil Akak dengan nama Jida.
Saya adalah merupakan Pengedar Shaklee (933174) di kawasan Banting-Dengkil-Sepang dan Seluruh Malaysia. =)

You May Also Like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

error: Content is protected !!