Testimoni Vivix Untuk Masalah Keputihan

Masalah keputihan boleh terjadi kepada mana-mana wanita samaada yang sudah berkahwin atau tidak. Malah, remaja seawal 14 tahun pun ada juga mengalaminya.

Kadang-kadang mereka membiarkan sahaja masalah ini tanpa mencari cara untuk mengatasinya kerana merasa sangat malu untuk memberitahu pada orang lain mengenai masalah yang dihadapi.

Malu sebab ada keputihan

Apakah itu keputihan?

Di kalangan pakar perubatan, keputihan dikenali dengan istilah Leucorrhoea atau Fluor Albus. Keputihan sebenarnya adalah cairan yang keluar dari vagina. Dalam bahasa mudah terdapat dua jenis keputihan iaitu normal dan abnormal (jangkitan mikroorganisma).

Keputihan yang normal

Dalam keadaan normal, lendiran yang keluar adalah bening, tidak berwarna, tidak berbau dan tidak gatal. Keputihan normal ini juga boleh dijadikan ukuran paras kesuburan.

Sekiranya lendiran putih bening ini yang beranggaran 20cm, ianya menandakan waktu yang sangat subur bagi seseorang wanita. Lendiran ini juga dikenali dengan nama ovulasi.

Keputihan yang abnormal

Merupakan lendiran yang keluar seperti susu basi, likat dan liat berwarna kekuningan atau kadang-kadang seperti gumpalan keju (cheessy) yang boleh menimbulkan rasa gatal. Sekiranya agak parah, cairan ini boleh berwarna keabuan sehingga kehijauan dan berbau hanyir serta busuk.

Punca keputihan abnormal

Ada beberapa sebab berlakunya keputihan abnormal.

Antaranya ialah:

  1. Ketika terlalu letih.
  2. Berada dalam situasi yang sangat tertekan.
  3. Jangkitan.

Bagaimana Nak Atasi Keputihan?

Jida sarankan anda mengambil Vivix secara konsisten untuk mengatasi masalah ini.

Istimewanya Vivix Untuk Wanita.

Vivix mengandungi ramuan semulajadi yang sangat istimewa dan baik untuk kesihatan dan kecantikan tubuh badan kita. Vivix mengandungi resveratrol yang sangat baik untuk melawan jangkitan kuman dan virus.

Selain itu, Vivix juga mengandungi anggur muscadine yang merupakan antioksidan yang sangat tinggi yang membantu anda melawan serangan radikal bebas.

Satu kajian yang diterbitkan dalam ” Journal of Agricultural and Food Chemistry” mendapati yang anggur muscadine adalah sumber terbaik ellagic acid. Ellagic acid mampu untuk menyekat penghasilan sel kanser. Sangat istimewa Vivix untuk wanita!

Testimoni vivix untuk keputihan

Tak percaya dengan kehebatan Vivix? Jom baca apa kata pengguna ini.

Testimoni keputihan

Assalamualaikum..

Ni siri pengalaman saya. Keputihan vs vivix. Dalam masa tak sampai sebulan amalkan Vivix + GLA, keputihan saya memang dah takde. Patutlah ramai yang gelar vivix ni si ‘tonik ajaib’.

Satu lagi, bila terlampau aktif, keputihan memang meriah sangat. Memang 1 kampung la dia ajak ‘ keluar’….

Petang semalam join kelas zumba, memang terkinja-kinja tak hengat…

Magicnya, takde sikitpun keputihan tu..superb!! Harapan untuk pregnant makin cerah la kot.

Makin jatuh cinta saya dengan Vivix ni. Udah le sedap..kadang-kadang rasa macam nak togok je sebotol tu sampai licin.

Alhamdulillah, pengguna ini memang puas hati setelah mengamalkan Vivix. Bagaimana pula dengan anda?

Sekiranya anda juga mengalami masalah yang sama, jangan segan-segan untuk menghubungi Jida di talian 013-6691930. Lagi cepat anda bertindak, lagi cepat anda dapat melihat kesannya. Jangan tunggu-tunggu lagi. Hubungi sekarang!

Nak lagi mudah, klik pada butang “ORDER SEKARANG” dibawah ini sahaja, anda boleh membuat pesanan terus kepada Shaklee.

Order-Sekarang-300x63

Apapun kalau nak dapat lebih info mengenai Vivix, kontek nombor Jida di bawah ni ye.

Berkongsi Kebaikan Untuk Semua.

Ruzidah Abdullah [013-6691930]

Pengedar Shaklee Kawasan Banting, Dengkil & Sepang

Jemput Like Page Saya || Kedai Vitamin

(Visited 150 times, 5 visits today)

Jida

Assalamualaikum/ Hi!
Salam Perkenalan buat semua pembaca Ruzidah.com
Nama saya Ruzidah Abdullah ~~ boleh panggil Akak dengan nama Jida.
Saya adalah merupakan Pengedar Shaklee (933174) di kawasan Banting-Dengkil-Sepang dan Seluruh Malaysia. =)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

error: Content is protected !!