Testimoni Vivix : Untuk Tenaga Berganda (Energy Berganda)

Sudah beberapa kali juga Jida jumpa prospek dan pelanggan yang mencari suplemen untuk tingkatkan tenaga. Ada beberapa situasi di mana mereka memerlukan tenaga yang optimum untuk menyelesaikan tugas mereka. Seperti contoh dua kes di bawah ini.

Kes 1

Si A yang cepat sangat penat bila buat kerja seharian. Baru buat kerja sedikit mula lah rasa lesu dan tak dapat nak teruskan kerja lagi. Akibatnya berlonggok kerja tak dapat disiapkan.

Kes 2

Si B, seorang yang sibuk dengan tugas yang pelbagai. Kadang-kadang  dia perlu bekerja di luar daerah dan terpaksa memandu kereta berjam-jam lamanya.  Situasi ini menyebabkan kesihatannya terganggu dan badannya juga selalu penat dan lesu.

Bagi dua situasi di atas, bagaimana kah mereka nak melakukan tugas masing masing sekiranya badan mereka tidak cukup bertenaga dan sihat untuk bekerja. Tentu sahaja prestasi kerja akan menurun jika tidak dikawal dengan baik.

Kenapa badan menjadi letih?

Punca utama sebab penuaan. Otot-otot kita sudah lemah.  Jantung pula hilang keupayaan untuk mengepam darah dengan cekap. Apa yang berlaku adalah mitokondria, kuasa besar terletak dalam setiap sel-sel, tidak mampu untuk bersaing dengan permintaan tenaga yang badan perlukan.

Mitokondria ni berada dalam pusat sel kita. Fungsinya utnuk mengecas sel-sel badan supaya sel-sel ni punya tenaga untuk menjalankan fungsinya. Bila semakin berumur, penghasilan mitokondria sudah berkurangan dalam sel. Akibatnya tenaga sudah kurang dijana.

Tambah buruk bila kita tak cukup rehat. Bila terasa keletihan, sebenarnya itu signal untuk kita supaya stop, dan rehat. Secara fitrah, manusia memang perlukan rehat. Sebab tu Allah ciptakan malam. Malam untuk rehatkan badan. Siang kita dah kerja, guna tenaga jadi malam waktu untuk recharge tenaga. Supaya bila kita bangun esoknya, badan akan kembali segar.

vitamin untuk tenaga hebat

Suplemen Vivix Untuk Tingkatkan Tenaga ( Energy Booster )

Bagaimana Vivix Mampu Memberi Kebaikan

Resveratrol yang ada di dalam Vivix yang mengaktifkan gen SIRT1. Pengaktifan SIRT1 melakukan tindak balas biokimia positif yang menghasilkan fungsi mitokondria dan biogenesis. Sebab itulah hasil dari pelbagai kajian mendapati resveratrol menunjukkan kesan positif untuk melindungi daripada penyakit kardiovaskular dan neurodegenerative, meningkatkan antioksidan, mengurangkan keradangan, dan melanjutkan jangka hayat serta melambatkan kemerosotan yang berkaitan dengan usia.

Kelebihan Resveratrol yang sangat bagus adalah ianya bukan sahaja meningkatkan biogenesis mitokondria, tetapi juga meningkatkan fungsi sel, mengurangkan pengeluaran radikal bebas, mengurangkan simpanan lemak, meningkatkan jisim otot tanpa lemak, dan melambatkan kemerosotan yang berkaitan dengan usia.

Jemput baca testimoni daripada pengguna yang telah mengamalkan Vivix.

Testimoni #1

testimoni vivix energy booster

Badan abah terasa ringan, lebih bertenaga, sebelum ni lemah je.

Testimoni #2

testimoni vivix energy booster

Makan vivix dapat pulihkan stamina akak dan kurang dapat jangkitan penyakit ringan.

Testimoni #3

testimoni vivix tenaga memandu jauh

Alhamdulillah, asbab Vivix dan dengan izin Allah, badan yang lemah kembali bertenaga.

Sekiranya anda juga mempunyai masalah kesihatan seperti di atas, Jida sangat mencadangkan anda untuk mengamalkan Vivix setiap hari. Jangan biarkan perkara ini berlanjutan terlalu lama kerana kita khuatir akan menyebabkan penyakit lain pula.

Kini, lebih mudah sekali nak order secara online, hanya klik pada butang “ORDER SEKARANG” dibawah ini sahaja, anda boleh membuat pesanan terus kepada Shaklee.


Order-Sekarang-300x63

Sebarang pertanyaan atau order bolehlah dibuat dengan menghubungi nombor Jida dibawah ini.

* RUZIDAH *

013-6691930

 [ ID : 933174 ]

klik wasap shaklee

>>Terus ke Whatsapp 

Jemput Like Page Saya || Kedai Vitamin Banting-Dengkil-Sepang

Untuk mendapatkan PRODUK SHAKLEE dengan HARGA AHLI –> KLIK SINI

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

(Visited 25 times, 1 visits today)

Jida

Assalamualaikum/ Hi! Salam Perkenalan buat semua pembaca Ruzidah.com Nama saya Ruzidah Abdullah ~~ boleh panggil Akak dengan nama Jida. Saya adalah merupakan Pengedar Shaklee (933174) di kawasan Banting-Dengkil-Sepang dan Seluruh Malaysia. =)

3 thoughts on “Testimoni Vivix : Untuk Tenaga Berganda (Energy Berganda)

  1. mak-mak bekerja macam Ros ni sangat perlukan energy booster. kalau tak, balik kerja dah tak larat nak masak dan layan anak-anak.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

×
Info/Order/Pertanyaan? Sila Klik Sini
error: Content is protected !!