Video : Cara Menggunakan NutriWhite Make Up Remover Shaklee

Adakah anda tahu bahawa kotoran yang banyak pada permukaan luar kulit pertama kita antara punca permasalahan masalah kulit seperti jerawat dan kulit kusam.

Samaada kita ni jenis yang ber’make up’ atau tidak, setiap hari wajah perlu dicuci bersih. Bila wajah dah bersih sebersihnya, waktu regenerasi kulit akan berlaku tanpa halangan..

Jadi lepas minum ESP meh tengok bagaimana Puan Irda kasi tenyeh muka dia sampai berseri.

Jadi, nak tak muka cerah dan gebu-gebas? Hari-hari pakai pun tahan 6 bulan weih! Untung kan?

Artikel Berkaitan : Hilangkan Blackhead di Muka dengan Gentle Makeup Remover

Sekiranya anda berminat untuk mencuba produk ini, tekan je nombor yang tertera di bawah ini.

Pengedar Vitamin Anda

 013.6691930
Ruzidah Abdullah (SID : 933174)

(Visited 140 times, 1 visits today)

Jida

Assalamualaikum/ Hi!
Salam Perkenalan buat semua pembaca Ruzidah.com
Nama saya Ruzidah Abdullah ~~ boleh panggil Akak dengan nama Jida.
Saya adalah merupakan Pengedar Shaklee (933174) di kawasan Banting-Dengkil-Sepang dan Seluruh Malaysia. =)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

error: Content is protected !!