Vivix Bantu Atasi Masalah Ekzema (Dewasa)

Kebiasaannya kita selalu dengar yang kanak-kanak kecil selalu kena ekzema(eczema) kan? Eh, jangan tak tau orang dewasa pun boleh ada juga tau penyakit ni. Malah, kadang-kadang sampai dah berhabis ribuan ringgit pun tidak juga sembuh-sembuh.

Artikel Berkaitan : 6 Cara Mengendalikan Anak Kecil Yang Ada Ekzema.

cara mengatasi ekzema dewasa

Seperti perkongsian dari Cik Izzati ni bilamana bonda beliau yang dikasihi telah mengalami ekzema bertahun-tahun dan telah mencuba pelbagai cara untuk mengatasi masalah tersebut.

Vivix Untuk Ekzema

Ini kisah mak saya dengan Vivix.

Bila sebut pasal Vivix dulu-dulu, saya rasa macam mahalnya Vivix ni. Masa tu macam betul ke testimoni-testimoni yang diorang share ni.

Tapi disebabkan kisah ni, memang dah buatkan saya berubah pendapat dan nak share dengan semua kebaikannya. Sangat berbaloi.

Kisahnya, mama ada masalah eczema kronik. Banyak dah berubat sana sini. Dah berbelas tahun dah eczema mama. Duit pun habis beribu untuk berubat.

Bayangkanlah sekali pergi rawatan sahaja dah rm500++. Tapi, eczema mama tetap tak surut.

(Siapa yang kenal mama tahulah macam mana kisah ni)

Saya pun baca segala details Vivix, cari dia punya kebaikan segala kandungan dia. Time tu nekad, aku mesti cuba beli Vivix untuk mama. Tak kesahlah, cuba je dulu. Terus grab 2 botol.

Hasilnya lepas 3 bulan, alhamdulillah memang amazing. Eczema mama hilang, kulit pun makin licin, bonus awet muda. Sakit-sakit sendi, gastrik pun hilang. Cuma tinggal sikit-sikit je lagi dekat tangan yang degil tak nak hilang lagi.

Bonus, walaupun mama dah 59 tahun. Tapi orang ingat mama masih 40an. -Nor Izzati

Amalkan Vivix Untuk Kehidupan Yang Lebih Ceria

Vivix merupakan minuman botanikal yang sangat tinggi kandungan antioksidanya. Ia membantu untuk memulihkan beberapa penyakit kritikal di peringkat sel. Apabila sel sihat, in shaa Allah badan pun akan sihat.

suplemen shaklee vivix

Begitulah cara vivix bertindakbalas. Segala sel yang rosak akan disingkirkan dan digantikan dengan sel-sel baru. Sebab itulah pengidap sakit kulit seperti ekzema sangat digalakkan mengambil vivix sebagai usaha untuk membantu mengawal penyakit ini.

Sekiranya anda juga berminat untuk mendapatkan produk Shaklee seperti Vivix ini, hubungi segera nombor Jida yang tertera di bawah.

* RUZIDAH *

013-6691930

 [ ID : 933174 ]

>Terus ke Whatsapp 

Untuk pembelian sendiri menggunakan kad kredit/ kad debit boleh terus menekan butang esell dibawah. Anda akan dibawa ke laman web Shaklee yang rasmi.

Jemput Like Page Saya || Kedai Vitamin Banting-Dengkil-Sepang

Kawasan COD : Kg. Bukit Changgang, Kg. Labohan Dagang, Olak Lempit, Pekan Banting, Langat Murni, Masjid KLIA & Dengkil

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

(Visited 34 times, 1 visits today)

Jida

Assalamualaikum/ Hi! Salam Perkenalan buat semua pembaca Ruzidah.com Nama saya Ruzidah Abdullah ~~ boleh panggil Akak dengan nama Jida. Saya adalah merupakan Pengedar Shaklee (933174) di kawasan Banting-Dengkil-Sepang dan Seluruh Malaysia. =)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

×
Info/Order/Pertanyaan? Sila Klik Sini
error: Content is protected !!