Vivix Bantu Hilang Sakit Lutut Sekian Lama

Menderita sangat rasanya bila kena sakit lutut ni. Nak naik tangga sakit, nak berdiri lama sakit, nak berlari lagilah sakit. Itulah azabnya bila lutut dah mula sakit. Nak buat apa pun dah jadi terbatas.

Bagaimana sakit lutut boleh terjadi?

Sakit lutut adalah masalah kesakitan yang melibatkan struktur tulang yang mungkin berpunca daripada sendi (femur, tibia, fibula), tempurung lutut (patela) atau ligamen dan tulang rawan lutut (meniskus). Sakit lutut boleh terkena kepada semua peringkat umur bergantung kepada keadaan atau aktiviti setiap individu.

Apa yang anda akan buat sekiranya orang yang anda sayang ada masalah ini?

Sekiranya ada, hadiahkanlah Vivix kepada mereka. Vivix adalah ikhtiar terbaik untuk mengatasi masalah yang mereka sedang hadapi.

 

TESTIMONI : SAKIT LUTUT HILANG LEPAS AMALKAN VIVIX. BERAT PUN TURUN HINGGA 8KG!

testimoni vivix untuk sakit lutut

Asalnya dulu pertama kali anie beli VIVIX adalah untuk makan sendiri. Tapi lepas tengok mak tak macam biasa, kurang bergerak macam selalu. Rupanya mak tengah sakit lutut, sampaikan mak terpaksa solat duduk, nak bergerak ke sana sini pon susah. Bayangkanlah tengok muka mak menahan sakit, bila nak ubah kedudukan dari duduk kepada berdiri, sedih sangat. Anie pun terus hadiahkan VIVIX tu untuk mak.

Alhamdulillah dua minggu mak konsisten minum VIVIX, mak dah rasa kurang sakit. Mak memang seorang ibu yang aktif. Jenis tak boleh duduk diam je walaupun umur dah 58 tahun. Berita yang paling best buat anie ialah mak dah boleh sembahyang seperti biasa, tak perlu duduk lagi. Boleh la pergi masjid berjemaah.

Sebulan mak amalkan VIVIX, masa tu Aidilfitri, mak bagitahu berat mak turun hampir 8kg. Patutlah ramai sedara mara dan kawan-kawan mak yang tegur mak nampak kurus, makin lawa. Apa rahsianya? Mak pon jawab “minum la VIVIX”.😍

Itulah kisah pertama anie tentang VIVIX. Bersyukur sangat mak memang tiada masalah kesihatan lain. Sehingga sekarang, mak masih lagi konsisten minum VIVIX. Tiada lagi masalah sakit lutut. Terima kasih Allah. Terima kasih shaklee.

Syukur. Memang gembira sangat rasa bila mak atau ayah yang kita sayang tidak lagi menderita sakit lutut dan kesihatannya bertambah baik. Alhamdulillah, berikhtiarlah selagi boleh.

Sekiranya anda sedang mencari penawar untuk masalah lutut mak ayah atau diri sendiri, sudah tiba masanya anda menghubungi Jida di talian 013-6691930. Semakin cepat anda bertindak, inshaallah semakin kurang penderitaan yang ibu-bapa atau anda sendiri alami. Rugi kalau anda tak cuba alternatif ini.

Kini, lebih mudah sekali nak order secara online, hanya klik pada butang “ORDER SEKARANG” dibawah ini sahaja, anda boleh membuat pesanan terus kepada Shaklee.

Order-Sekarang-300x63

Sebarang pertanyaan atau order bolehlah dibuat dengan menghubungi nombor Jida dibawah ini.

* RUZIDAH *

013-6691930

 [ ID : 933174 ]

klik wasap shaklee

>>Terus ke Whatsapp

Jemput Like Page Saya || Kedai Vitamin Banting-Dengkil-Sepang

Untuk mendapatkan PRODUK SHAKLEE dengan HARGA AHLI –> KLIK SINI

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

(Visited 20 times, 2 visits today)

Jida

Assalamualaikum/ Hi! Salam Perkenalan buat semua pembaca Ruzidah.com Nama saya Ruzidah Abdullah ~~ boleh panggil Akak dengan nama Jida. Saya adalah merupakan Pengedar Shaklee (933174) di kawasan Banting-Dengkil-Sepang dan Seluruh Malaysia. =)

You May Also Like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

×
Info/Order/Pertanyaan? Sila Klik Sini
error: Content is protected !!