Vivix Dan ESP Mencantikkan Kulit Berjerawat Dan Berminyak || Alternatif Pemulihan Dari Dalam

Sedih rasanya bila ada yang mengata mengenai kulit kita yang bermasalah. Bukan setakat hati je sakit, malahan terus rasa down nak bergaul dengan orang ramai.

Sebenarnya terdapat beberapa cara yang boleh anda lakukan untuk menjadikan kulit menjadi lebih sihat dan cantik. Seperti cara yang Jida akan tuliskan dalam entri kali ini. Dah ramai yang cuba dan amalkan untuk mendapatkan kulit bebas jerawat dan tidak berminyak.

Apa yang kita makan menentukan tahap kesihatan kita.

Tentu sahaja anda pernah dengar ungkapan ini bukan? Kita nak kulit muka yang cantik bukan sahaja dengan menyapu produk-produk kecantikan secara dalaman. Kita juga boleh mendapatkan kulit cantik dengan cara mencukupkan nutrisi yang kita perlukan dari makanan.

Testimoni Vivix Untuk penuaan

VIVIX VS Kulit Cantik

Vivix adalah salah satu produk antipenuaan yang mesti diambil oleh anda, wanita-wanita yang mementingkan bukan sahaja kecantikan malah juga membantu meningkatkan kualiti kesihatan. Di dalam setiap botol Vivix terdapat ramuan istimewa dimana ia akan memberi manfaat baik untuk kulit yang cantik.

Keistimewaan Vivix yang anda mesti tahu?

Vivix dapat membantu menyelesaikan masalah anda.ย Bagaimana?

Ini kerana antioksida dalam reseveratrol Vivix Shaklee melambatkan kitaran dan kematian sel, melambatkan proses penuaan dan membantu meningkatkan ketahanan antioksidan untuk kulit yang lebih sihat.

Ramuan Vivix mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan tahap selular.

Jangan lupa baca entri Jida yang terdahulu, dimana Jida ada tuliskan mengenai Kelebihan dan Keistimewaan Vivix Shaklee. Boleh Klik Sini untuk bacaan lanjut.

OK. Berbalik pada Vivix yang Jida ceritakan ni, 4 ramuan semulajadi yang terkandung di dalamnya adalah seperti ย anggur muscadine, elderberi, lobak ungu dan polygonum cuspidatum yang kaya ‘Resveratrol’ yang bersifat anti-oksida, melambatkan proses penuaan / anti-penuaan, anti-inflamasi dan anti kanser.

ESP VS Kulit Cantik

Protein perlu dalam penghasilan sel-sel kulit yang baru. Sel-sel kulit yang telah mati perlu diganti dengan sel baru. Protein dalam ESP akan membuatkan sel-sel kulit kita akan bertambah gebu, halus mulus dan cantik berseri.

Berikut Jida kongsikan testimoni terbaru dari pengguna yang dikenali dengan nama Mira ni untuk anda.

Testimoni Vivix Untuk penuaan

Ni testimoni Mira setelah konsisten 3 bulan ambik Vivix.

‘Jerawat mira’ atau kak Mia anak sulong Mira selalu panggil ‘jerawat mama’.

Kalau dia nampak orang jerawat besar kat pipi pun dia selalu panggil “tu macam jerawat mama”.

Stress mama dia๐Ÿ˜‚

Pada mulanya.. Muka Mira breakout teruk lepas cuba satu skincare ni. Sampai segan jugak bila ramai yang tanya kenapa dengan muka Mira.

Hampir setahun jugak muka Mira teruk breakout macam tu. Dah cuba macam2 skincare pun Mira masih tak puas hati.

Sebabnya jerawat memang jadi kawan baik.
Muka selalu berminyak walaupun lepas basuh muka.

Nampak jelas bercapuk-capuk bila pakai bedak.

Bahagian pipi dan hidung memang selalu naik jerawat yang merah-merah. Inflammed.

STOP SEMUA SKIN CARE

So Mira stop semua skincare, dan fokus pemulihan dari dalam.

Sebab jerawat pun indikasi masalah dari dalam yang tak sihat.

Lepas konsisten ambik Vivix dan ESP selama 3 bulan…

Dalam sebulan ambik Vivix dah nampak jelas merah-merah jerawat dah berkurang.

Bila masuk bulan kedua Mira nampak banyak perubahan baik. Alhamdulillah.

Seterusnya pada bulan ke3 ni lah Mira nampak jerawat memang susah dah nak naik.

Liang pori semakin kecil. Kulit pun makin cerah dan parut-parut kawah yang dalam tu pun dah makin ‘cetek’ hehe.

Sape tak senang hati bila muka dah kembali ok.

Lepas ni memang Mira kena jaga-jaga untuk ambik sebarangan skincare.

Ni ShakleeEffect Mira.. memang puas hati sesangat!!๐Ÿ˜Š๐Ÿ‘

Alhamdulillah.. syukur sangat. Bila bab muka dah ok.

Lega dan boleh fokus untuk perkara lain..๐Ÿ˜Š

#vivix dan #ESP

Dengan hanya mengamalkan Vivix dan ESP setiap hari, jerawat dan parutnya semakin berkurangan. Bestkan macam tu.

Lagi bagus kalau ambil Vivix dan ESP dengan Collagen Powder dan Youth Skincare. Lebih mabeles la hasilnya. Nak tau vitamin apa yang sesuai untuk anda, cepat-cepat whatsapp atau hubungi Jida di nombor yang tertera di bawah ini.

* RUZIDAH *

013-6691930

ย [ ID : 933174 ]

>>Terus ke Whatsappย 

Jemput Like Page Saya || Kedai Vitamin Banting-Dengkil-Sepang

Untuk pembelian Set Vivix dan ESPย menggunakan kad kredit/ kad debit, anda boleh menekan ikon dibawah ini.

Order-Sekarang-300x63

Berkongsi Kebaikan Untuk Semua.

Pengedar Shaklee Kawasan Banting, Dengkil & Sepang

(Visited 18 times, 1 visits today)

Jida

Assalamualaikum/ Hi! Salam Perkenalan buat semua pembaca Ruzidah.com Nama saya Ruzidah Abdullah ~~ boleh panggil Akak dengan nama Jida. Saya adalah merupakan Pengedar Shaklee (933174) di kawasan Banting-Dengkil-Sepang dan Seluruh Malaysia. =)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

×
Info/Order/Pertanyaan? Sila Klik Sini
error: Content is protected !!