Walaupun Umur Sudah 50an, Wanita Ini Kelihatan Muda

Pernah tak korang membayangkan muka korang saat usia mencecah 50an dan lebih. Owh, secara peribadi i’olls pun ada imagine camne la rupa i’olls bila dah berusia nanti.

Wanita bila sudah semakin mencecah usia 50 tahun ke atas akan mula menampakkan tanda-tanda penuaan yang ketara seperti kedutan di bahagian mata, tompok gelap di muka, cepat penat dan sebagainya. Penuaan memang tidak boleh dielak oleh sesiapapun dan oleh kerana itulah, ramai wanita yang sanggup berhabis duit semata-mata ingin kelihatan cantik menawan di dalam masa yang singkat.

Tua vs muda

Dengan teknologi yang canggih manggih sekarang ini, pelbagai teknologi rawatan dan produk kulit yang telah dihasilkan bagi memenuhi permintaan wanita (dan juga lelaki) yang ingin tampil muda dan cantik walaupun sudah berusia.

Tapi inilah silapnya, kefahaman mengenai kecantikan perlu diperbetulkan. Jangan mudah ambil jalan singkat. Nak cantik mesti sabar dan perlu korban masa. Kan lebih baik kita fokus pada kulit yang sihat. Kulit yang sihat pasti cantik walaupun tidak secerah yang kita angan-angankan.

Rahsia Kulit Sihat Berseri

Kulit yang sihat seharusnya bermula dari dalam badan kita. Semuanya memerlukan rutin harian yang dibuat secara konsisten seperti contoh minum air kosong dan tidur yang mencukupi. Selain itu, pemakanan seimbang terutamanya yang tinggi oksidan juga turut membantu. Even kita ada produk mahal sekalipun, itu hanya membantu penampilan luaran semata-mata.

Sekiranya kita boleh menjadikan rutin harian di atas sebagai perkara wajib diamalkan. Inshaallah dalam masa 3 bulan anda akan dapat lihat kesannya. Ini kerana kesemua sel badan kita mampu dibaik pulih dan diganti dengan yang baru dalam masa sekurang-kurangnya 90 hari.

Amalan Konsisten Selama 19 Tahun, Wanita Ini Kelihatan Muda Di Usia 54 Tahun.

Rahsia kulit cantik

Wanita cantik ini telahpun mencecah usia 54 tahun tahun ini. Walaupun begitu, jika dilihat dari wajahnya, tentu ada yang ingat usianya adalah lebih muda dari itu.

Yup, Puan Khadijah adalah merupakan pengamal Shaklee sejak sekian lama. Iaitu lebih kurang 19 Tahun yang lalu. Lama kan? Berkat usahanya konsisten menjaga badan dan wajah setelah sekian lama beginilah hasilnya. Beliau kelihatan sangat cantik dan jelita di usia 50an. I’olls is jealous hokay. ?

19 tahun yang lalu umur 30an rasa mcm 50an

Dah jadi pengamal Shaklee umur 50an badan rasa ringan je.

Macam 30an dan bebas dari sebarang penyakit setakat ni hatta penyakit keturunan.

Alhamdulillah..sy bersyukur kerana guna produk dengan kefahaman yang jelas menyebabkan saya jadi pengguna berdisiplin selama 19 tahun.

Sekadar berkongsi aging geacefully with Shaklee, sekiranya ini sesuatu yang baik dan memberi manfaat pada yang lain…pada saya amat bersyukur dipertemukan dengan Shaklee.

Memang kagum betul dengan Puan Khadijah ni. Wajahnya seolah tidak di mamah usia. Alhamdulillah, semuanya dengan izin Allah..

Ingin cantik secara semulajadi seperti Puan Khadijah. Hubungi lah Jida di talian 013-6691930. InshaAllah Jida akan membantu anda.

Berkongsi Kebaikan Untuk Semua.

Ruzidah Abdullah [013-6691930]

Pengedar Shaklee Kawasan Banting, Dengkil & Sepang

Pos ke Seluruh Malaysia

(Visited 374 times, 19 visits today)

Jida

Assalamualaikum/ Hi!
Salam Perkenalan buat semua pembaca Ruzidah.com
Nama saya Ruzidah Abdullah ~~ boleh panggil Akak dengan nama Jida.
Saya adalah merupakan Pengedar Shaklee (933174) di kawasan Banting-Dengkil-Sepang dan Seluruh Malaysia. =)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

error: Content is protected !!